• 27 تیر 1403

.برگزاری نخستین جلسه دبیرخانه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های روانی، اجتماعی در معاونت بهداشت

.برگزاری نخستین جلسه دبیرخانه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های روانی، اجتماعی در معاونت بهداشت

برگزاری نخستین جلسه دبیرخانه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های روانی، اجتماعی در معاونت بهداشت

اولین جلسه درون‌سازمانی دبیرخانه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های روانی، اجتماعی در راستای اجرای طرح تقسیم‌کار ملی، در سالن غدیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

گالری تصاویر

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 14 مرداد 99 اولین جلسه درون‌سازمانی دبیرخانه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های روانی، اجتماعی در راستای اجرای طرح تقسیم‌کار ملی، در سالن غدیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
 این جلسه با سخنان دکتر علیرضا شکیب، مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری و کاهش آسیب اعتیاد درباره پیشینه دبیرخانه کارگروه و اقداماتی که تاکنون در این راستا صورت پذیرفته آغاز شد، ایشان ضمن اشاره به نتایج حاصل از پیمایش ملی سلامت روان و عناوین آسیب‌های 19 گانه اجتماعی در طرح تقسیم‌کار ملی، بر ضرورت پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی و ممانعت از رشد و گسترش آن‌ها تاکید کرد.
دکتر شکیب ظرفیت قابل‌توجه طرح تحول نظام سلامت برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و از حضور و نقش تأثیرگذار کارشناسان سلامت روان در مراکز خدمات جامع سلامت در این زمینه یاد کرد.
در ادامه جلسه مدیران و کارشناسان معاونت بهداشت، مدیر گروه گسترش شبکه دکتر جمشید معتمد، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دکتر علی نیک‌فرجام، سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دکتر نرجس توکلی کیا، آموزش و ارتقاء سلامت نجمه لملوک امینی و بیماری‌های غیر واگیر دکتر علیرضا امینی منش به اظهارنظر پیرامون وضعیت و راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی پرداختند. و مقرر شد در فاصله زمانی دو هفته بعد از ابلاغ صورت‌جلسه، گروه‌های مرتبط در معاونت نسبت به اعلام گزارش اقدامات در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بیان نقاط ضعف و قوت و تهدیدها و فرصت‌ها به دبیرخانه اقدام کنند.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *