• 26 تیر 1403

آغاز واکسیناسیون کرونا گروه سنی ۶۸ سال به بالا در شهرستان ری

آغاز واکسیناسیون کرونا گروه سنی ۶۸ سال به بالا در شهرستان ری

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

آغاز واکسیناسیون کرونا در شهرستان ری

آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ سال به بالا با مراجعه به سایت salamat.gov.ir پس از ثبت نام و دریافت پیامک به یکی از مراکز ۹ گانه تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان ری مراجعه کنند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، واکسیناسیون کرونا گروه سنی ۶۸ سال به بالا در شهرستان ری آغاز شد و در این خصوص خدیجه جودی رئیس مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهید مدرس شهرستان ری با بیان اینکه این طرح شامل گروه سنی ۶۵ سال به بالا هم می‌شود، گفت: در این طرح گروه سنی ۶۵ سال به بالا می‌توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir   پس از ثبت نام و دریافت پیامک به یکی از مراکز ۹ گانه تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان ری مراجعه کنند.
 جودی افزود: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان ری همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ آماده ارائه خدمت و واکسینه کردن واجدین شرایط بر اساس گروه بندی سنی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت است.
در شهرستان ری تاکنون بیش از ۶۵ هزار نفر از واجدین شرایط دریافت واکسن در ۹ مرکز تجمیعی انبوه واکسیناسیون کرونای این شهرستان واکسینه شدند که پیش بینی می‌شود با آغاز طرح واکسیناسیون کرونا گروه سنی ۶۵ سال به بالا در شهرری این رقم با بالای ۱۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *