• 26 تیر 1403

استقرار میزخدمت پویش ملی سلامت غربالگری دیابت و فشارخون بالا در محل برگزاری نماز جمعه

استقرار میزخدمت پویش ملی سلامت غربالگری دیابت و فشارخون بالا در محل برگزاری نماز جمعه

به دنبال هماهنگی کمیته‌های آموزش، اطلاع رسانی و مشارکت اجتماعی پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون با ستاد نماز جمعه شهر تهران و شهرستان‌های تحت پوشش ری و اسلامشهر، روز جمعه 3 آذر غربالگری دیابت و فشار خون برای نمازگزاران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، به دنبال هماهنگی کمیته‌های آموزش، اطلاع‌رسانی و مشارکت اجتماعی پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون با ستاد نماز جمعه شهر تهران و شهرستان‌های تحت پوشش ری و اسلامشهر، روز جمعه 3 آذر غربالگری دیابت و فشار خون برای نمازگزاران انجام شد. هم‌زمان با غربالگری آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری و کنترل دیابت و فشار خون، فرزندآوری و عضویت در سامانه شهاب( شبکه هوشمند آموزش بهداشت) به بیش از چند صد نفر از نمازگزاران ارائه شد.

در این مراسم علاوه بر ارائه خدمت برای تعدادی از نمازگزاران تبلیغات از طریق نصب پلاکارد و توزیع بروشور و بعضی از تریبون‌های سخنرانی پیش از خطبه نیز صورت گرفت. گفتنی است مسئولیت کمیته های آموزش، اطلاع رسانی و مشارکت اجتماعی به عهده گروه آموزش بهداشت در معاونت بهداشت و کارشناسان مسئول آموزش بهداشت در شبکه‌های بهداشت و درمان است.

در اجرای این برنامه گروه بیماری‌های غیرواگیر نیز همکاری داشتند و مراقبین سلامت در میز خدمت فعال بودند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر