• 28 تیر 1403

برگزاری اولین کمیته فنی شبکه مشارکت یکپارچه مردم در سلامت (شمیم) در معاونت بهداشت

برگزاری اولین کمیته فنی شبکه مشارکت یکپارچه مردم در سلامت (شمیم) در معاونت بهداشت

برگزاری اولین جلسه کارگروه شبکه مشارکت یکپارچه مردم (شمیم( در معاونت بهداشت

اولین کمیته فنی شبکه مشارکت یکپارچه مردم در سلامت (شمیم) با دستور جلسه بررسی ظرفیت‌های موجود برای اجرای برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز شنبه 17 خرداد 99 پیرو دستور وزیر در تاریخ 12/3/99 مبنی بر اجرای برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت باهدف جلب مشارکت حداکثری مردم برای ارتقا ء سلامت خود و خانواده‌شان، اولین کمیته فنی شبکه مشارکت یکپارچه مردم در سلامت (شمیم) در معاونت بهداشت برگزار شد.

معاونت بهداشت در نظر دارد برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت را با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های مردمی و نهادهای دولتی و غیردولتی موجود در محله‌های تحت پوشش به اجرا درآورد به همین منظور شبکه مشارکت یکپارچه مردمی را با عنوان شمیم، تعریف و در دستور کار خود قرار داده است.

در این کمیته دکتر نجمه لملوک امینی رییس گروه و ندا وزیری و لیلا سلطان احمدی کارشناسان آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت حضور داشتند و  با توضیحات مبسوط دکتر عباس وثوق مقدم مبنی بر مشارکت ساختارمند و فعال مردم در سلامت آغاز شد و در ادامه بحث و گفتگو پیرامون موضوع ادامه یافت و مقرر شد جلسات آینده با دستور کار برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت و حضور کارشناسان مدیریت شبکه و گروه فناوری اطلاعات و شبکه‌های تحت پوشش ادامه داشته باشد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *