• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک

برگزاری جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک

برگزاری جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک

جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک با هدف جلب مشارکت و بررسی برنامه عملیاتی اداره‌های مربوطه، در راستای رشد و تکامل کودکان منطقه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، به همت گروه سلامت خانواده و جوانی جمعیت معاونت بهداشت، جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک روز چهارشنبه 10 خرداد 1402 با هدف جلب مشارکت و بررسی برنامه عملیاتی اداره‌های مربوطه، در راستای رشد و تکامل کودکان منطقه کهریزک برگزار شد.
با حضور دکتر سید حامد برکاتی مشاور معاون بهداشت در حوزه رشد و تکامل کودک، شوروزدی نماینده بخشدار کهریزک، فاطمه شریفی ارومی رئیس گروه سلامت نوزادان و کودکان، زینت زارع زاده کارشناس کودکان معاونت، معصومه حدادی کارشناس کودکان ستاد شهرستان ری ابتدا در محل اداره بهزیستی و سپس در اداره آموزش و پرورش کهریزک، جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک برگزار شد. همچنین با توجه به اهمیت سلامت کودکان پیش دبستانی ام البنبن فیروز آبادی و مهدیس چنگیزی کارشناسان گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت، نیز در جلسه آموزش و پرورش شرکت داشتند.
جلسه اول در اداره بهزیستی، تمله مسئول بهزیستی کهریزک و سالاری کارشناس آسیب بهزیستی شهرستان ری به عنوان نماینده به تبادل نظر در خصوص اهداف برنامه پرداختند. دکتر برکاتی ضمن بیان کلی اهداف، به ظرفیت‌های موجود در سازمان بهزیستی در راستای رشد همه جانبه کودکان به خصوص کودکان آسیب پذیر اشاره کردند. با توجه به اولویت توانمند‌سازی گروه‌های هدف برای مراقبت موثر و همه جانبه از کودکان قرار شد اولین گام شناسایی گروه‌های هدف(مددجو و مددکاران بهزیستی) برای برنامه‌ریزی کارگاه‌های آموزشی باشد.
در بخش بعدی جلسه که در اداره آموزش و پرورش کهریزک بود، جعفریان معاون پرورشی اداره و شفیعی نماینده آموزش و پرورش در این برنامه حاضر بودند. دکتر برکاتی به اهمیت سلامت کودکان در سال‌های ابتدایی اشاره کرد و همچنین ظرفیت موجود در این حوزه برای دسترسی به جمعیت در سنین باروری، برای ترغیب  به فرزند‌آوری  و صیانت از جوانی جمعیت را به عنوان یکی از فرصت‌ها مغتنم برشمرد.
هر یک از حاضرین انتظارات را در خصوص سلامت کودکان مطرح کردند.
سپس جعفریان با استقبال از برنامه تاک، در خصوص اجرای برنامه اعلام همکاری کرد و قرار شد در اولین اقدام هماهنگی لازم در خصوص برگزاری همایشی با حضور والدین برای تبیین برنامه انجام شود.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک برگزاری جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک برگزاری جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک برگزاری جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک برگزاری جلسه اختصاصی اجرای برنامه تاک در اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش کهریزک

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *