• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه تاک در فرهنگسرای باقرالعلوم کهریزک

برگزاری جلسه تاک در فرهنگسرای باقرالعلوم کهریزک

برگزاری جلسه تاک در فرهنگسرای باقرالعلوم کهریزک

به همت گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه تاک در فرهنگسرای باقرالعلوم کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 21 مرداد 1402 جلسه‌ای با حضور دکتر سید حامد برکاتی مشاور معاون بهداشت در حوزه رشد و تکامل کودک، دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده و تعدادی از اعضای تیم اجرایی تاک از معاونت بهداشت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، محمدی نماینده شهرداری کهریزک، شوروزدی نماینده بخشداری کهریزک و شفیعی نماینده آموزش و پرورش کهریزک در فرهنگسرای باقرالعلوم تشکیل شد.
در آغاز جلسه دکتر برکاتی ضمن قدردانی از برگزاری همایش تکامل کودک، تعامل و مشارکت همه ادارات را درادامه برنامه تاک خواستار شد.
دکتر توکلی کیا در خصوص لزوم همکاری ادارات و سازمان‌ها در اجرای برنامه تکامل همه جانبه کودکان، در راستای ارتقاء رشد و تکامل کودکان مطالبی را عنوان کرد و با اشاره به اهمیت جنبه اجتماعی سلامت کودکان، موفقیت برنامه را در گروه مشارکت همه ادارات و سازمان‌ها دانست.
فرزانه فرد از گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت، گزارشی از آنالیز اطلاعات داوطلبان همکار در اجرای برنامه تاک ارائه داد.
در ادامه فاطمه شریفی رئیس گروه سلامت نوزادان وکودکان، برنامه و موضوعات  توانمند سازی رابطین داوطلب را بیان کرد.
در پایان حاضرین پیشنهادات خود را در خصوص جلب مشارکت فعال رابطین در برنامه مطرح کردند.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *