• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه هماهنگی تشکیل کمیته اطلاع رسانی «برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جلسه هماهنگی تشکیل کمیته اطلاع رسانی «برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جلسه هماهنگی تشکیل کمیته اطلاع رسانی «برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع»

اولین جلسه هماهنگی با مدیریت روابط عمومی دانشگاه، برای تشکیل کمیته اطلاع رسانی «برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، در راستای اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، روز یکشنبه 15 مرداد 1402 اولین نشست به منظور هماهنگی تشکیل کمیته اطلاع رسانی و آموزش و فرهنگ‌سازی این برنامه با حضور دکتر ماشاءالله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و دکتر نجمه الملوک امینی رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت برگزار شد.
در این جلسه پس از مرور روند اجرای برنامه در دانشگاه، اهمیت تولید رسانه‌های موثر برای معرفی برنامه به جمعیت تحت پوشش، نوع رسانه‌های مفید، جذاب و اثر بخش و کانال‌های اطلاع رسانی موجود و در دسترس عموم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی مطرح شد.
 استفاده از بلاگرها، از پیشنهادات دکتر ترابی و حضور نمایندگانی از صدا و سیما، نمایندگانی از دیگر کمیته‌های برنامه و مسئولین روابط عمومی شبکه‌های بهداشت و درمان تحت پوشش در کمیته اطلاع رسانی، پیشنهاد دکتر امینی بود.
 همچنین در این جلسه رسانه ها و کلیپ‌های تولید شده توسط معاونت بهداشت در راستای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع مورد بازبینی قرار گرفت.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *