• 26 تیر 1403

برگزاری نهمین جلسه گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر در معاونت بهداشت

برگزاری نهمین جلسه گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر در معاونت بهداشت

برگزاری نهمین جلسه گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر در معاونت بهداشت

دکتر کریمی، مدیر گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشت، خواستار پیگیری مجدانه افراد مشکوک به بیماری‌های دیابت، پرفشاری خون، پره دیابت و پیش فشار خون تا حصول نتیجه نهایی و ارائه خدمات پیشگیری، شناسایی و مراقبتی شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، نهمین جلسه گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر روز سه‌شنبه 11 بهمن 1402 به همت گروه بیماری‌های غیر واگیر معاونت بهداشت با حضور تمامی کارشناسان ستاد شبکه‌ها و مرکز در سالن غدیر این معاونت برگزار شد.
 در این جلسه دکتر آزیتا کریمی، مدیر گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشت، ضمن اعلام موفقیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در اجرای پویش ملی سلامت و کسب رتبه در بین دانشگاه‌های بزرگ با پوشش 98 درصدی در جمعیت تحت پوشش، به همت و تلاش همکاران در سطوح مختلف ستادی و محیطی، از ایشان تقدیر و تشکر کرد. سپس گزارشی از دستاوردهای پویش به تفکیک شبکه‌ها ارائه داد و خواستار پیگیری مجدانه افراد مشکوک به بیماری‌های دیابت، پرفشاری خون، پره دیابت و پیش فشار خون تا حصول نتیجه نهایی و ارائه خدمات پیشگیری، شناسایی و مراقبتی شد.
در ادامه هر یک از کارشناسان ستاد معاونت گزارش مختصری از وضعیت روند اجرای برنامه‌های خود در 9 ماه سالجاری ارائه دادند و بررسی چالش‌ها و برنامه‌ریزی در راستای بهبود شاخص‌ها در سال آینده را ارائه کردند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر