• 27 تیر 1403

برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در معاونت بهداشت

برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در معاونت بهداشت

برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در معاونت بهداشت

در کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر مقرر شد ترویج تغذیه با شیر مادر، گروه حامی مادر بعد از زایمان در حوزه بهداشت و درمان عملیاتی و تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در فضای مجازی روز دوشنبه 29 فروردین 1401 با حضور دکتر سعید تأملی معاون فنی، دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده و دیگر اعضاء کمیته و هسته آموزشی در سالن غدیر معاونت بهداشت تشکیل شد.
دکتر تأملی در ابتدای این جلسه گفت: برگزاری کمیته‌ها، از اهمیت خاصی برخوردار است و بهتر است به مادران نیازمند باردار و شیرده کمک شود و اگر همکاران در جلسات برون بخشی شرکت دارند به خروجی جلسات توجه کنند.
در ادامه دکتر توکلی کیا، در خصوص اهمیت تغذیه کودکان با شیر مادر مطالبی را بیان و مصوبات کمیته قبلی را یادآوری کرد. 
میزان اجرای مصوبات مورد بحث و بررسی اعضای کمیته قرار گرفت و در پایان مقرر شد در برنامه عملیاتی سال آتی اقدام‌های 1 و 10 از اقدامات دهگانه دستورالعمل کشوری ترویج تغذیه با شیر مادر، در حوزه بهداشت و درمان عملیاتی و تقویت شود و مادران شیرده باید گروه حامی بعد از زایمان داشته باشند تا کمترین شکست در امر شیردهی به وجود آید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در معاونت بهداشت برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در معاونت بهداشت برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در معاونت بهداشت برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در معاونت بهداشت برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در معاونت بهداشت برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *