• 27 تیر 1403

تشکیل گروه کتابخوانی و برگزاری جلسات فرهنگی با موضوعات ادبی، مذهبی در معاونت بهداشت

تشکیل گروه کتابخوانی و برگزاری جلسات فرهنگی با موضوعات ادبی، مذهبی در معاونت بهداشت

تشکیل گروه کتابخوانی و برگزاری جلسات فرهنگی با موضوعات ادبی، مذهبی در معاونت بهداشت

تشکیل گروه کتابخوانی و برگزاری جلسات فرهنگی در راستای نشر، ارتقای و اعتلای فرهنگ و ادب پارسی با موضوعات ادبی، مذهبی، در معاونت بهداشت دانشگاه، شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در راستای نشر، ارتقای و اعتلای فرهنگ و ادب پارسی، همچنین بالابردن شور و نشاط روحی و روانی در محیط کار، گروه فرهنگی معاونت بهداشت با عنوان «گروه کتابخوانی» با موضوعات ادبی، هنری و مذهبی شروع به کار کرد.
تشکیل این گروه که اولین جلسه آن در بهمن ماه 1400 برگزار شد با استقبال بسیار خوب همکاران شاغل در ستاد معاونت بهداشت روبرو شد.
در سال 1401 نیز این جلسات به طور ماهیانه در فروردین و اردیبهشت ماه به کار خود ادامه داده است.
در هر جلسه هریک از اعضای گروه کتابخوانی، کتابی را معرفی و شرح مختصری در مورد آن بیان می‌کند. سپس با رای‌گیری همگانی دو کتاب برای مطالعه عمومی انتخاب شده و مورد بحث و تبادل نظر در جلسه بعدی قرار می‌گیرد.
قسمتی از هر نشست به معرفی شاعران کهن و معاصر ایران زمین اختصاص دارد. تا کنون شاعرانی چون رودکی، حکیم عمر خیام نیشابوری و خواجه عبدالله انصاری مشهور به پیر هرات معرفی و آثار و نمونه اشعارشان در جلسات قرائت شده است.
جلسه پنجم این نشست در خرداد ماه برگزار می‌شود که علاوه بر مبحث شعر و ادب، خوانش متن و تفسیر کتاب ارزشمند نهج البلاغه امیرالمومنین علی علیه السلام نیز به مباحث مطروحه اضافه شده است.  

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

تشکیل گروه کتابخوانی و برگزاری جلسات فرهنگی با موضوعات ادبی، مذهبی در معاونت بهداشت تشکیل گروه کتابخوانی و برگزاری جلسات فرهنگی با موضوعات ادبی، مذهبی در معاونت بهداشت تشکیل گروه کتابخوانی و برگزاری جلسات فرهنگی با موضوعات ادبی، مذهبی در معاونت بهداشت تشکیل گروه کتابخوانی و برگزاری جلسات فرهنگی با موضوعات ادبی، مذهبی در معاونت بهداشت تشکیل گروه کتابخوانی و برگزاری جلسات فرهنگی با موضوعات ادبی، مذهبی در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *