• 27 تیر 1403

جلسه ستاد هماهنگی، گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جمعیت

جلسه ستاد هماهنگی، گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جمعیت

جلسه ستاد هماهنگی، گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جمعیت دکتر نرجس توکلی کیا ,

گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه ستاد هماهنگی برگزاری و بزرگداشت هفته ملی جمعیت را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی جمعیت (30-24 اردیبهشت) جلسه ستاد هماهنگی برگزاری و بزرگداشت هفته ملی جمعیت توسط گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده در خصوص لزوم اجرای برنامه‎ های ترویجی فرزندآوری در راستای مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطالب را بیان کرد و اعلام داشت هفته ملی جمعیت فرصت مناسبی برای آموزش، فرهنگ‎سازی و اطلاع رسانی برنامه ‎های جوانی جمعیت برای گروه‎ های هدف اعم از مدیران و مسئولین، ارایه دهندگان خدمت(پزشک، ماما، مراقب سلامت و بهورز) و عموم جامعه است. ایشان در ادامه از همکاران درخواست کردند با بهره مندی از حمایت و مساعدت مدیران شبکه ‎ها و مرکز بهداشت تحت پوشش و جلب مشارکت ادارات، سازمان‎ ها و ... به نحو مطلوب برنامه‎‌های بزرگداشت هفته ملی جمعیت را برنامه ریزی و اجرا کنند.
در ادامه لیلی مرادپور کارشناس سلامت جمعیت و باروری معاونت بهداشت، دستورالعمل اجرایی بزرگداشت هفته ملی جمعیت را برای اعضای ستاد توضیح داد و با توجه به روز شمار اعلام شده از سوی اداره جوانی جمعیت وزارت متبوع، در مورد  انتظارات معاونت بهداشت برای برنامه ریزی فعالیت‌ های اجرایی متناسب با روز شمار و پوشش خبری و رسانه‌ای مناسب ،مطالبی عنوان کرد. در پایان شرکت کنندگان پیشنهاداتی در زمینه فعالیت‎ های پیش بینی شده با جلب همکاری‎های درون بخشی  و بین بخشی ارایه کردند.   

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

جلسه ستاد هماهنگی، گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جمعیت جلسه ستاد هماهنگی، گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جمعیت جلسه ستاد هماهنگی، گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جمعیت جلسه ستاد هماهنگی، گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جمعیت جلسه ستاد هماهنگی، گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جمعیت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *