• 26 تیر 1403

جلسه مجازی آموزشی با اعضای پیام‌گزاران سلامت سازمان‌ها و ارگانها و اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت استان، در معاونت بهداشت

جلسه مجازی آموزشی با اعضای پیام‌گزاران سلامت سازمان‌ها و ارگانها و اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت استان، در معاونت بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

جلسه مجازی آموزشی به مناسبت هفته ملی سلامت مردان ایران (سما)، با اعضای پیام‌گزاران سلامت سازمان‌ها و ارگان ها و اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت استان در معاونت بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز چهارشنبه 6 بهمن 99 به مناسبت هفته ملی سلامت مردان ایران (سما)، جلسه مجازی آموزشی با اعضای پیام‌گزاران سلامت سازمان‌ها و ارگانها و اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت استان، در معاونت بهداشت برگزار شد.
در این جلسه که در فضای اسکای روم برگزار شد دکتر علیرضا شکیب، مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت در خصوص مشکلات سلامت روان مردان در همه‌گیری کووید 19 و روش‌های مقابله و درمان آن توضیحاتی ارایه کرد.
ایشان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خصوصا رعایت اصول شفا (شستن دست‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک) برای پیشگیری از ابتلا به کووید تاکید کرد.
در ادامه دکتر نرجس توکلی کیا مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت ضمن تبریک هفته ملی سلامت مردان و روز پدر، در خصوص عناوین روزشمار هفته مذکور توضیحاتی بیان کرد و سپس با تاکید بر حفظ شیوه زندگی سالم و انجام فعالیت‌های بدنی در دوره همه‌گیری کووید 19، در خصوص سرطان‌های شایع در مردان، همچنین نکات قابل‌توجه در سلامت محیط کار افراد شاغل توضیحات و راهکارهایی ارایه داد.

مدیر سیستم
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *