• 29 تیر 1403

کمیته پیشگیری از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان زیرمجموعه کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل استان تهران

کمیته پیشگیری از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان زیرمجموعه کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل استان تهران

مدیر گروه سلامت و محیط کار معاونت بهداشت و دبیر کارگروه؛ هدف از برگزاری جلسه را پیگیری مصوبات فصل بهار کارگروه و ایجاد تعامل، هماهنگی و آمادگی لازم به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان تهران عنوان کرد.

گاری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، کمیته پیشگیری از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان زیرمجموعه کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل استان تهران روز چهارشنبه 13 شهریور 1398 با حضور کارشناسان سازمان‌های جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان تهران و معاونت‌های بهداشت و درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، ایران و شهید بهشتی در سالن اجتماعات معاونت بهداشت برگزار شد.
در ابتدا مهندس کریمی مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت و دبیر کارگروه، ضمن بیان مخاطرات شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و تهدیدات و پیامدهای حوزه سلامت انسان و دام، هدف از برگزاری جلسه را پیگیری مصوبات فصل بهار کارگروه و ایجاد تعامل، هماهنگی و آمادگی لازم به‌منظور پیشگیری از شیوع این بیماری در استان تهران عنوان کرد.
دکتر سعید تأملی قائم‌مقام و معاون فنی معاونت بهداشت، با اشاره به نا مدیریت‌ها و چالش‌های موجود بین سازمان‌های ذی‌ربط، بر جلوگیری از موازی کاری و درنهایت ایجاد وحدت رویه در بحث طغیان بیماری‌ها هم در زمان طغیان و هم در شرایط عادی تأکید کرد.
در ادامه دکتر علی روستا مدیرکل اداره طیور دامپزشکی استان تهران، کارشناس گروه سلامت محیط و کار مهندس شهرود قنبر زاده، و علی نیک‌فرجام مدیر گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت، به تشریح آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های مرتبط در حوزه‌های وزارت متبوع پرداختند؛ و چالش‌های مرتبط با حوزه‌های بین بخشی را مطرح کردند.
در پایان جلسه، به جمع‌بندی مطالب و مصوبات پرداخته شد و مدیران پاسخگوی سؤالات و نظرات اعضای جلسه شدند.

خبر نگلر و عکاس: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}