برگزاری بیست و هفتمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری بیست و هفتمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

گروه مدیریت جوانی جمعیت و سلامت خانواده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیست و هفتمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت را برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، بیست و هفتمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت، روز دو شنبه 19 شهریور 1403 با حضور دکتر مهرزاد ناصری سرپرست معاون فنی، رؤسا، مدیران شبکه ها/ مرکز تابعه و معاونت بهداشت، کارشناسان مسئول و کارشناسان گروه‌های معاونت بهداشت و شبکه‌های بهداشت و درمان، کارشناسان ستادی برنامه جوانی جمعیت و مادران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های اسلامشهر، ری و مرکز بهداشت جنوب تهران، در سالن مدافعان سلامت این معاونت تشکیل شد.

در ابتدا دکتر ناصری سرپرست معاون فنی معاونت بهداشت ضمن عرض خیر مقدم از تلاش‌ها و زحمات همکاران در ارتقای برنامه‌ها تشکر و قدردانی کرد و افزود همکاری و فعالیت در کنار تیم فعال کمیته بهداشت باعث افتخار است.

در ادامه دکتر نرجس توکلی کیا، سرپرست مدیریت جوانی جمعیت و سلامت خانواده معاونت بهداشت با بیان آخرین دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در راستای اجرای برنامه‌های این حوزه بر ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی علاوه بر افزایش تعداد خدمات تاکید کرد.

سپس محبوبه محمد حسینی کارشناس نوزادان معاونت بهداشت در خصوص بهره برداری از امکانات موجود به منظور تقدیر و اهدای هدایا به مادران اهدا کننده شیر مادر به بانک شیر در راستای ترغیب ایشان توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه جلسه دکتر فتاحی رئیس گروه سلامت دهان و دندان اظهار داشت در دانشگاه تهران خدمات دهان و دندان در بخش پیشگیری و درمان مازاد از خدمات تعیین شده وزارت بهداشت ارائه می‌شود.

سپس دکتر زینب محقق رئیس گروه مادران با بررسی وضعیت شاخص زایمان طبیعی در میان مادران ایرانی و اتباع تحت پوشش، گفت: تشویق و ترغیب مربیان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در حوزه بهداشت، می تواند در ارتقا کمی و کیفی این شاخص بسیار تاثیر گذار باشد.

در ادامه رؤسا و مدیران شبکه/ مرکز تابعه و کارشناس مسئولان واحد‌های معاونت بهداشت و شبکه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای با کیفیت مطالب ارائه شده بیان کردند و در پایان با جمع‌بندی و بررسی پیشنهادات اعضا حاضر در کمیته مصوباتی برای اجرا به تصویب رسید.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *