• 27 تیر 1403

بازدید رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت، از مدارس ابتدایی و متوسطه منطقه ۱۹ تهران

بازدید رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت، از مدارس ابتدایی و متوسطه منطقه ۱۹ تهران

بازدید گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس،  از مدارس ابتدایی و متوسطه منطقه ۱۹ تهران

رییس گروه و کارشناس مسئول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت و مرکز بهداشت جنوب تهران، از مدارس ابتدایی و متوسطه منطقه ۱۹ تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، زهرا آقامیری رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس این معاونت به همراه مرضیه سرابی کارشناس مسئول مدارس و زهرا شاقلانی کارشناس بهداشت مدارس جنوب و کثیری رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ از مدارس ابتدایی شهریار و متوسطه اول شهید محلاتی در منطقه ۱۹ تهران بازدید کردند.
مدارس با حضور حداکثری دانش آموزان باز و امر آموزش در جریان بود و عمده مشکلات به نقل از مدیر و مربی بهداشت مدارس به عبارت ذیل است:
اضطراب و مشکلات سایکو سوماتیک دانش آموزان مانند درد شکم و استفراغ و گریه در هنگام حضور در مدرسه و کلاس درس
مشکل دسترسی دانش آموزان به آبخوری‌ها به دلیل دستور بهداشت محیط در عدم استفاده از آبخوری‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا
تعدد سامانه‌های الکترونیک ابلاغ‌شده به مدارس و سردرگمی مدیران در این خصوص
زهرا آقامیری در خصوص ایجاد تعادل بین دوگانه آموزش و سلامت و ضرورت همراهی بیش‌ازپیش آموزش و پرورش و بهداشت در خصوص حفظ سلامت دانش آموزان و بهره‌مندی آن‌ها از آموزش با مدیر تبادل‌نظر کرد؛ و مصوب شد که جلسات آموزشی توجیهی در خصوص سامانه سلامت دانش‌آموزی برای مدیران مناطق تحت پوشش مجددا برگزار شود.
با استفاده از چک‌لیست؛ بازدید و پایش نهایی شد و نقاط ضعف و راهکارهای برون‌رفت از آن‌ها برای مدیر و مربی بهداشت توضیح داده شد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

بازدید گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس،  از مدارس ابتدایی و متوسطه منطقه ۱۹ تهران بازدید گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس،  از مدارس ابتدایی و متوسطه منطقه ۱۹ تهران بازدید گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس،  از مدارس ابتدایی و متوسطه منطقه ۱۹ تهران بازدید گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس،  از مدارس ابتدایی و متوسطه منطقه ۱۹ تهران

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *