• 28 تیر 1403

بازید مجازی وزارتی از برنامه سامان شهرستان اسلامشهر

بازید مجازی وزارتی از برنامه سامان شهرستان اسلامشهر

بازید مجازی وزارتی از برنامه سامان شهرستان اسلامشهر

بازید مجازی ناظر وزارتی برنامه سراج /سامان از اجرای برنامه سامان در شهرستان اسلامشهر در سطح پایه، تخصصی و بسته اجتماعی و اقدام جامع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۹۹ دکتر علیرضا شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت در گزارشی اعلام کرد، بازدید ناظر وزارتی برنامه سراج /سامان دکتر نرگس رستمی با استفاده از نرم‌افزار اسکایپ روم از اجرای برنامه سامان در شهرستان اسلامشهر در سطح پایه، تخصصی و بسته اجتماعی و اقدام جامع انجام شد.
 سپس دکتر شکیب، در خصوص جمعیت اسلامشهر و مراکز تحت پوشش برنامه و برنامه cmhc در مرکز قائمیه توضیحات مبسوطی ارائه داد و همکاری و حمایت مهندس مسعود مرسلپور فرماندار محترم اسلامشهر را بهترین عامل موفقیت اجرای برنامه نام برد و از زحمات فاطمه محمدی مسئول دبیرخانه اقدام جامعه در فرمانداری و زحمات دکتر فاطمه تاجیک مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و دکتر مرجان فتحی کارشناس مسئول سلامت روان آن شبکه تقدیر کرد.
 دکتر پرهام کوهستانی روان‌پزشک مرکز cmhc قائمیه در خصوص آموزش‌های انجام‌شده برای پزشکان عمومی، مراقبین، روانشناسان و استقرار برنامه سیب در کارتابل روان‌پزشک و وضعیت مرکز را ازنظر فضای فیزیکی و تجهیزات و ... توضیح داد.
در ادامه فاطمه محمدی مسئول دبیرخانه اقدام جامعه در فرمانداری اسلامشهر از تشکیل خانه مشارکت و ابلاغ‌ها صادره و جلسات برگزارشده گزارش کاملی را ارائه کرد و حمایت فرماندار از برنامه سامان و حضور و همراهی دکتر علیرضا دلاوری معاون بهداشت دانشگاه در این جلسات هماهنگی در سطح شهرستان را بسیار موثر دانست.
همچنین عظیمی مددکار برنامه سامان از برگزاری جلسه و انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات و نهادها و سازمان‌های بین بخشی و سازمان‌های مردم‌نهاد پرداخته و اعلام کرد که با توجه به زمان کوتاهی از راه‌اندازی برنامه سامان همکاری‌های سازنده‌ای بین ادارات شکل‌گرفته است و آمار بیماران مشاوره مددکاری را ارائه داد.
 در پایان دکتر فتحی کارشناس مسئول سلامت روان با شرح مبسوط در خصوص اجرای برنامه و آموزش‌های ارائه‌شده به گروه‌های هدف ازجمله روانشناسان، مراقبین و پزشکان عمومی پرداخته و از حمایت‌های معاونت بهداشتی و فرمانداری و همراهی خانم‌ها پیر ایرانی و سلیمانی تشکر کرد.
 در این جلسه دکتر فرحناز رجایی کارشناس مسئول گروه سلامت روان معاونت در خصوص نحوه آمارگیری از سامانه سیب و ضرورت ارتقای بعضی از فرمهای گزارش‌گیری توضیحاتی را بیان کرد.
در انتها دکتر رستمی از این بازدید مجازی ابراز رضایت کرد و پیشرفت برنامه در اسلامشهر در این مدت کوتاه را بسیار خوب اعلام و ابراز امیدواری کرد که بازدید آینده انشالله حضوری انجام شود و از تعامل بسیار سازنده‌ای که بین شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری و سایر ادارات انجام‌شده ابراز خشنودی کرد و در خصوص سطوح پایه، تخصصی و اقدام جامع توضیحات مبسوطی ارائه داد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *