• 27 تیر 1403

برگزاری بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب‌آور»

برگزاری بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب‌آور»

برگزاری بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب آور»

مسوول گروه مدیریت خطر بلایا و پدافند غیرعامل و کارشناس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، از نحوه اجرای مانور زلزله و ایمنی در دو محور «پناهگیری صحیح» و «خروج اضطراری» بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی روز سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱  با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب‌آور» با پخش آژیر زلزله از رادیو سراسری به صورت همزمان در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
این مانور همه‌ساله توسط وزارت آموزش و پرورش و با مشارکت سازمان‌های امدادی، با هدف ارتقای آمادگی دانش‌ آموزان و خانواده‌‌های آنان برای مواجهه با زلزله در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 پروین جانانی مسوول گروه مدیریت خطر بلایا و پدافند غیرعامل و آزیتا اجلالی کارشناس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حضور در دبیرستان شهید کدخدایی منطقه 11 تهران، از نحوه اجرای مانور در دو محور «پناهگیری صحیح» و «خروج اضطراری» بازدید کردند.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب آور» برگزاری بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب آور» برگزاری بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب آور» برگزاری بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب آور» برگزاری بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب آور» برگزاری بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب آور»

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *