• 27 تیر 1403

برگزاری جشنواره تعالی کیفیت در نظام سلامت فرآیندهای دانش بنیان در شیراز

برگزاری جشنواره تعالی کیفیت در نظام سلامت فرآیندهای دانش بنیان در شیراز

جشنواره تعالی کیفیت در نظام سلامت فرآیندهای دانش بنیان دکتر علیرضا اولیائی منش ,مریم مهرزادیان ,

دومین جشنواره تعالی کیفیت در نظام سلامت در آستانه هفته پژوهش و با همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، دومین جشنواره تعالی کیفیت در نظام سلامت در آستانه هفته پژوهش و با همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد. در این جشنواره که در مرداد امسال فراخوان شد، تعداد 110 طرح از 13 استان شرکت کردند که طی پنج مرحله با 30 شاخص کمی و کیفی  بررسی و داوری شدند و در نهایت 5 طرح در داوری نهایی برگزیده شد.
طرح ارائه شده از سوی معاونت بهداشت دانشگاه تهران، با عنوان طراحی نرم افزار خود مراقبتی دیابت (مراقبت هوشمند در بیماران دیابتی)  بر اساس دستورالعمل‌های کشوری برنامه و در راستای اجرای برنامه‌های هم‌اندیشی بهداشت و برق از سال 1399 پایه گذاری و با همکاری دانشکده فنی برق و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران و گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشت درسال 1401 در 6  مرکز خدمات جامع سلامت بصورت پایلوت اجرایی شده و یکی از 5 طرح برگزیده کشور انتخاب شد.
در جشنواره حضوری که در تاریخ 22 آذر 1401 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به همت مرکز توسعه مدیریت و تحولات اداری وزارت بهداشت و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مزبور برگزار شد، معصومه قشقایی بعنوان نماینده معاونت بهداشت و دکتر عباسی بعنوان نماینده دانشکده فنی برق شرکت کردند و در این مراسم  مورد تقدیر قرار گرفتند.
تندیس دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت توسط معصومه قشقایی که بعنوان نماینده معاونت بهداشت در این جشنواره شرکت داشت و دکتر آزیتا کریمی رئیس گروه بیماری‌های غیر واگیر، خدمت دکتر علیرضا اولیائی‌منش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، تقدیم شد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *