• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه آموزشی دیابت برای سفیران سلامت، رابطان بهداشت و گروه‌های خودیار

برگزاری جلسه آموزشی دیابت برای سفیران سلامت، رابطان بهداشت و گروه‌های خودیار

برگزاری جلسه آموزشی دیابت برای سفیران سلامت، رابطان بهداشت و گروه‌های خودیار

جلسه آموزشی مجازی دیابت برای سفیران سلامت، رابطان بهداشت و گروه‌های خودیار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، به مناسبت هفته ملی دیابت، جلسه آموزشی دیابت برای سفیران سلامت، رابطان بهداشت، اعضا و رهبران گروه‌های خودیار دیابت به صورت مجازی برگزار شد.
 در این جلسه که با مشارکت گروه پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر و گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه و همکاری انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک برگزار شد، سیما عباسی کارشناس آموزش انجمن گابریک، مطالب مفیدی را در خصوص انواع دیابت، عوامل خطر بیماری دیابت و راه‌های پیشگیری از آن برای شرکت کنندگان ارائه کرد و به سوالات آنان پاسخ داد.
بیش از 250 نفر از سفیران سلامت خانواده، اعضای گروه‌های خودیار و رابطان بهداشت به ویژه رابطانی که به عنوان رهبر گروه‌های خودیار دیابت فعالیت می‌کنند با حضور در پایگاه‌های سلامت، در کنار مراقبان سلامت در اتاق گفتگوی اسکای روم این جلسه آموزشی حضور داشتند و از مطالب مفید جلسه آموزشی بهره‌مند شدند.
هفته ملی دیابت هر ساله در آبان ماه با اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی مرتبط با دیابت و راه‌های پیشگیری و درمان آن برگزار می شود.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری جلسه آموزشی دیابت برای سفیران سلامت، رابطان بهداشت و گروه‌های خودیار برگزاری جلسه آموزشی دیابت برای سفیران سلامت، رابطان بهداشت و گروه‌های خودیار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *