• 26 تیر 1403

برگزاری شورای حرکت نیکوکاری دانشگاه در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری شورای حرکت نیکوکاری دانشگاه در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری شورای حرکت نیکوکاری دانشگاه در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون بهداشت دانشگاه، ضرورت همکاری و مشارکت تمام واحدهای دانشگاه در راستای شناسایی خانوارهای نیازمند حمایت و داشتن شیوه‌نامه‌ای برای اجرای بهینه برنامه و نظرات سایر واحدها در خصوص حرکت نیکوکاری دانشگاه، را لازم دانستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، شورای حرکت نیکوکاری دانشگاه با حضور دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه، و دیگر اعضای این شورا روز شنبه 14 مرداد 1402 در سالن مدافعان سلامت این معاونت برگزار شد.

در ابتدا دکتر اولیایی منش، ضمن تشکر از حضور مدعوین و تشریح برنامه شنبه‌های نیکوکاری دانشگاه و ضرورت همکاری و مشارکت تمام واحدهای دانشگاه در راستای شناسایی خانوارهای نیازمند حمایت که علاوه بر فقر مشکلات سلامت نیز دارند و علاقه ریاست محترم دانشگاه به این موضوع، داشتن شیوه‌نامه‌ای برای اجرای بهینه برنامه و نظرات سایر واحدها در این خصوص را لازم دانستند تا پس از ارائه نظرات همکاران‌، شیوه‌نامه مربوطه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه تصویب شود.

در ادامه جلسه دکتر جمشید معتمد مدیر گروه گسترش شبکه معاونت بهداشت، شیوه‌نامه حرکت نیکوکاری دانشگاه را ارائه داد و خواستار نظر ارشادی و اصلاحی همکاران در این خصوص شد.

همچنین دکتر زهرا حسینی‌تبار مدیر مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه، پیشنهاد کرد که برنامه به 3 قسمت اهداف کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت تقسیم شود و از نیروهای مردمی و جهادی نیز برای شرکت در جلسات شورا نیز دعوت شود و از ثمن‌ها نیز کمک گرفته شود و در واقع بدست نیروهای مردمی کار سپرده شود و ما از ایشان بازخورد بگیریم.

در ادامه سید ابراهیم میرخانی مدیرعامل مجمع خیرین مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، پیشنهاد داد که در بازدید شنبه‌های نیکوکاری هر بار مدیر یکی از بیمارستان همراه شوند تا از نزدیک مشکلات مردم را ببیند و همکاری تسهیل شود و بطور کلی برای اجرای کار فلوچارت و برنامه زمانبندی داشته باشیم.

دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت، در ادامه این جلسه پیشنهاد داد مدیریت این کار به خود خیرین سپرده شود تا کار بهتر پیش برود و اعضای هیئت علمی را نیز درگیر کنیم تا محرومیت بر ایشان ملموس شده و از هر حوزه ای یک فوکال پوینت معرفی شود.

در این جلسه مصوب شد کمیته شورای نیکوکاری با دبیری آرزو چراغی تشکیل شود و طی جلسات برنامه کاری و برنامه بازدید طراحی شود همچنین مصوب شد همکاران نظرات ارشادی خود را در خصوص شیوه‌نامه حرکت نیکوکاری دانشگاه تا روز سه‌شنبه 17 مرداد 1402 به این معاونت ارسال کنند تا پس از اعمال نظرات در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه مطرح شود.

در پایان جلسه نیز شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادات تکمیلی خود را برای بهینه کردن برنامه بیان و به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *