• 27 تیر 1403

برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان برنامه‌های سلامت کودکان و نوزادان در معاونت بهداشت

برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان برنامه‌های سلامت کودکان و نوزادان در معاونت بهداشت

برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان برنامه‌های سلامت کودکان و نوزادان در معاونت بهداشت

به همت گروه سلامت جمعیت، خانواده معاونت بهداشت، نشست هم اندیشی کارشناسان برنامه‌های سلامت کودکان و نوزادان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، برگزاری این نشست با هدف هم اندیشی کارشناسان سلامت نوزادان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران در خصوص ارتقای کیفیت ارایه خدمات به جمعیت تحت پوشش و انسجام اجرای برنامه‌های سلامت نوزادان در شهر تهران، روز سه‌شنبه 14 تیر 1401 تشکیل شد.
 این جلسه با حضور کارشناسان نوزادان دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران، فاطمه شریفی رئیس گروه سلامت کودکان و نوزادان دانشگاه علوم پزشکی تهران و کارشناس مسئول برنامه سلامت کودکان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. محبوبه محمدحسینی کارشناس برنامه سلامت نوزادان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد اهمیت ارتقای سلامت نوزاد و انتظارات اداره سلامت نوزادان وزارت متبوع مطرح شده در جلسه اخیر معاونین محترم فنی مطالبی را بیان کرد و همچنین گزارشی از مداخلات و اقدامات انجام شده در خصوص افزایش پوشش مراقبت‌های نوزادی در مرکز شبکه‌های تحت پوشش ارایه داد.
در ادامه جلسه در خصوص راهکارهای شناسایی و افزایش مادران اهدا کننده شیر به بانک شیر مادران و  شناسایی و پیگیری نوزادان نارس در جمعیت تحت پوشش هر دانشگاه براساس گزارشات سامانه ایمان گفتگو شد و نیز راهکارهای پیشنهادی برای اصلاح و بهبود روند فرآیند‌های اجرایی در مورد چالش‌های پیگیری رتینوپاتی نوزادان نارس به تصویب رسید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان برنامه‌های سلامت کودکان و نوزادان در معاونت بهداشت برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان برنامه‌های سلامت کودکان و نوزادان در معاونت بهداشت برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان برنامه‌های سلامت کودکان و نوزادان در معاونت بهداشت برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان برنامه‌های سلامت کودکان و نوزادان در معاونت بهداشت برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان برنامه‌های سلامت کودکان و نوزادان در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *