• 26 تیر 1403

برگزاری جلسه بررسی و پیشرفت برنامه پایلوت کشوری سراج در منطقه ۱۷ تهران

برگزاری جلسه بررسی و پیشرفت برنامه پایلوت کشوری سراج در منطقه ۱۷ تهران

جلسه بررسی و پیشرفت برنامه پایلوت کشوری سراج (سلامت روانی و اجتماعی در شهر تهران و در منطقه ۱۷)، در محل سالن اجتماعات فرمانداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز چهارشنبه 18 دی 1398 ششمین جلسه بررسی و پیشرفت برنامه پایلوت کشوری سراج (سلامت روانی و اجتماعی در شهر تهران و در منطقه ۱۷) در محل سالن اجتماعات فرمانداری و به ریاست دکتر نظام ملکشاهی معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری تهران برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علی‌رضا شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، در خصوص سطوح اجرایی پایه تخصصی و جامعه برنامه مذکور توضیحات لازم را ارائه کرد و به بازدید انجام‌شده از طرف نماینده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی که در ماه گذشته از سطوح مذکور و نهایتاً جلسه برگزارشده در حضور مهندس فرهادی، فرماندار محترم، اشاره و افزود میزان پیشرفت برنامه از طرف ناظر وزارتی مطلوب ارزیابی‌شده است.
در ادامه زهرا مرتضوی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت جنوب گزارش کاملی از اقدامات و مبادله تفاهم‌نامه‌های انجام‌شده اشاره کرد و بر مبادله تعداد اندک تفاهم‌نامه‌های باقی‌مانده تأکید داشت.
در ادامه نقطه نظرات نمایندگان سایر ادارات و نهادها و رییس خانه مشارکت منطقه ۱۷ شنیده شد و در نقطه‌نظر جمعی بر مشارکت و اجرای برنامه مذکور و اثرات مثبت آن تأکید شد.
در انتها ملکشاهی به برگزاری ۴ جلسه در فرمانداری و ۲ جلسه در شهرداری و ایجاد تعاملات سازنده اشاره کرد و بیان داشت که با توجه به نظارت اخیر از طرف وزارت متبوع و با توجه زمان آغاز طرح پیشرفت برنامه بسیار خوب بوده است و ابراز امیدواری کرد با ایجاد و گسترش همکاری‌ها و مبادله تفاهم‌نامه‌های باقیمانده بیش‌ازپیش به اهداف تعیین‌شده دست پیدا کنیم.
در این جلسه کوثر افضلی، رئیس اداره اجتماعی فرمانداری نیز حضور داشت.
خبرنگار: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}