• 27 تیر 1403

برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون فنی معاونت بهداشت: شاخص فرزند آوری در خانواده‌های دو و سه فرزندی افزایش چشمگیری داشته و امید است با افزایش آگاهی و رفع چالش‌های موجود شاخص‌های ازدواج به هنگام و کاهش تک فرزندی نیز مشاهده شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 16 خرداد 1402 شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت با حضور اعضای کمیته، کارشناس مسئولین و کارشناسان برنامه جوانی جمعیت شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، شهرستان ری و مرکز بهداشت جنوب تهران، در سالن مدافعان سلامت معاونت برگزار شد.
دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت، کسب رتبه اول جایزه رویداد استانی جوانی جمعیت (در بخش دستگاه های اجرایی) و دریافت لوح تقدیر و تندیس برگزیده ویژه از استانداری تهران را به تمامی همکاران و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
همچنین ایشان با بیان این مطلب که شاخص فرزند آوری در خانواده‌های دو و سه فرزندی افزایش چشمگیری داشته است و امید است با افزایش آگاهی و رفع چالش‌های موجود شاخص‌های ازدواج به هنگام و کاهش تک فرزندی نیز مشاهده شود.
وی در ادامه به افزایش مکانیزم‌های تشویقی در خصوص ترویج فرزند آوری تاکید داشت و گفت: این موارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
دکتر نرجس توکلی‌کیا سرپرست گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت، پس از خیر مقدم از روئسا، معاونین و همکارانی که در کسب جایزه ملی جمعیت نقش بسیار مهمی داشتند تقدیر و تشکر کرد.
بهناز یعقوبی کارشناس جوانی جمعیت به بیان مصوبات جلسه قبل پرداخته و سپس همه همکاران اقدامات انجام شده در این خصوص را بیان کردند، همچنین ایشان اقدامات انجام شده در هفته ملی جمعیت را ارائه داد و جلسه با جمع بندی نظرات و پیشنهادات توسط همه اعضا به پایان رسید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری شانزدهمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *