• 26 تیر 1403

برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت

برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت

برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت

در هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، انتظارات و شرح وظایف آخرین دستورالعمل قرارگاه جوانی جمعیت ابلاغی از اداره جوانی جمعیت توسط دبیرخانه ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 10 آبان 1401 نشست هشتمین قرارگاه جوانی جمعیت، با حضور دکتر محمد رضا قیوم زاده معاون اجرایی معاونت بهداشت، دکتر محمد رضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر علی تاجدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دکتر بهناز قره‌خانی به نمایندگی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان و نمایندگان کمیته‌های مربوطه در سالن مدافعان سلامت برگزار شد،
در ابتدا دکتر نرجس توکلی‌کیا سرپرست گروه مدیریت سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت، با خیرمقدم به حاضرین در جلسه، از هماهنگی و همکاری کمیته‌های تخصصی در ارسال گزارش پیشرفت برنامه‌ها در راستای جوانی جمعیت تشکر کرد و گفت: یکی از مهمترین شرح وظایف قرارگاه زمینه سازی و ساماندهی و انسجام بخشی واحدهای دانشگاه به منظور حسن اجرای قانون با رویکرد هوشمند سازی و شفاف سازی است. ایشان مروری بر ساختار قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه داشت و شرح وظایف قرارگاه، دبیر خانه و شرح انتظارات مدیریت شبکه بهداشت و درمان را بیان کرد.
در ادامه بهناز یعقوبی کارشناس جوانی جمعیت در خصوص الزامات اجرایی گفت: با توجه به اینکه رویکرد اجرا، حسن اجرای قانون است بنابراین در ابتدای هر جلسه بر اساس دستور کار جلسه اعلام شده از سوی دبیر، همه معاونین با شرح تکالیف قانونی خود گزارشی از پیشرفت‌ها و موانع موجود خواهند پرداخت و تصمیم گیری نهایی نیز با اجماع اعضا صورت خواهد گرفت. ایشان در خصوص شرح وظایف کمیته‌ها نیز بر اجرا و پیگیری مصوبات و ارسال به موقع گزارشات تاکید داشت و برقراری تعامل و همکاری موثر و کار آمد با سایر کمیته‌ها به ویژه در خصوص تکایف مشترک را امری بسیار مهم دانست.
دکتر قیوم زاده معاون اجرایی معاونت بهداشت نیز گفت: در راستای تشویق کارکنانی که در یک سال اخیر ازدواج کرده‌اند یا دارای فرزند شده‌اند پیگیری‌ها و بررسی‌ها انجام شده و بعد از نهایی شدن مصوبه مورد نظر برای اجرا ارسال خواهد شد.
رحیم امیر چهرازی رئیس حراست معاونت بهداشت و درمان نیز در خصوص اهمیت کمیته رصد و پایش گفت: یکی از مهترین شرح وظایف این کمیته بررسی مشکلات و موانع سر راه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. وی گفت: پایش و نظارت بر عملکرد سایر کمیته ها می‌تواند بر حسن اجرا و رسیدن به اهداف بسیار موثر باشد.
در ادامه، مصوبات جلسه قبل توسط یعقوبی کارشناس جوانی جمعیت مطرح شد و همکاران به شرح فعالیت‌های انجام شده در راستای مصوبات تعیین شده در جلسه قبل پرداختند.
در پایان همه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و مصوباتی به تایید نهایی اعضا رسید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت برگزاری هشتمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *