• 26 تیر 1403

برگزاری کارگروه نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

برگزاری کارگروه نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

 دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

برگزاری کارگروه نوجوانان جوانان و مدارس در معاونت بهداشت

با حضور زهرا آقامیری رئیس گروه نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت، همه نقطه نظرات و پیشنهادت در راستای ارتقا برنامه‌های گروه و نظارت بر بازگشایی مدارس و چالش‌های پیش رو موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 16 آذر 1400 جلسه کارگروه نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و علوم پزشکی ایران با شرکت زهرا آقامیری، مهرانگیز سرتیپی زاده و فاطمه ولی نژاد روسای گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس تهران، ایران و شهید بهشتی برگزار شد.
 در این جلسه با توجه به نمایندگی دانشگاه تهران به‌عنوان کلان منطقه دانشگاهی برای شرکت در جلسه مورخ ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در اداره سلامت نوجوانان جوانان و مدارس وزارت متبوع، همه نقطه نظرات و پیشنهاد‌ها در راستای ارتقا برنامه‌های گروه و نظارت بر بازگشایی مدارس و چالش‌های پیش رو موردبحث و بررسی قرار گرفت و نتایج بدست آمده در قالب اسلاید جهت ارائه در جلسه فوق‌الذکر استخراج شد.
 در ادامه در خصوص اخطار به مدارس بازدید شده که بر اساس چک‌لیست نمره متوسط و ضعیفی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کسب کرده‌اند، راهکارهای احیای برنامه‌های مدرسه محور، ارائه حضوری خدمات به گروه‌های تحت پوشش بر اساس‌نامه معاون‌ بهداشت وزارتخانه و راه‌اندازی سامانه مشترک با آموزش‌وپرورش در خصوص گزارش‌گیری و رهگیری موارد مشکوک به کرونا بحث شد. در پایان مصوبات به تایید حضار رسید تا در قالب صورت‌جلسه ارسال شود.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *