• 26 تیر 1403

جلسه هماهنگی گروه دهان و دندان معاونت بهداشت و گروه دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی

جلسه هماهنگی گروه دهان و دندان معاونت بهداشت و گروه دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

گروه دهان و دندان معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی اجرای طرح‌های مشترک گروه دهان و دندان معاونت بهداشت و گروه دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی با حضور اعضای هیئت‌علمی گروه دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی و گروه دهان و دندان معاونت بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، برگزاری جلسه هماهنگی اجرای طرح‌های مشترک گروه دهان و دندان معاونت بهداشت و گروه دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی روز سه‌شنبه 1 تیر 1400 جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت‌علمی گروه دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی و گروه دهان و دندان معاونت بهداشت برگزار شد.
 به گفته دکتر امیرحسین فتاحی رییس گروه واحد دهان و دندان معاونت بهداشت، در این جلسه در خصوص نحوه اجرای واحدهای مشترک در دست اقدام هماهنگی به عمل آمد و تصمیمات لازم انجام شد.
 لازم به ذکر است پیرو سیاست‌ها و اولویت‌های کاری معاونت بهداشت این جلسه در خصوص تعامل هرچه بیشتر و همکاری‌های دوجانبه گروه دهان و دندان معاونت و گروه دندانپزشکی جامعه نگر تشکیل و بر لزوم تداوم این‌گونه جلسات تاکید شد.
 همچنین در این جلسه در خصوص چگونگی جزئیات همکاری در خصوص تکمیل پایان‌نامه یکی از دانشجویان دوره PHD دانشکده دندانپزشکی بحث و تبادل‌نظر شد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *