معاونت بهداشت

معاونت بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

25 مهر 1403 چهارشنبه
تیم فوتبال معاونت بهداشت

شرکت تیم فوتبال معاونت بهداشت در مسابقات گروهی دانشگاه

تیم فوتبال معاونت بهداشت در مسابقات گروهی دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، تیم فوتبال معاونت بهداشت در مسابقات گروهی دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت کرد.

در این خصوص دکتر عباس مزینانی مشاور معاون بهداشت و مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی گفت: تیم فوتبال معاونت بهداشت با وجود مشکلاتی از قبیل تعداد محدود آقایان نسبت به بانوان و رده سنی بالا نسبت به دیگر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات تشکیل و در مسابقات گروهی دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت کرد.                            

وی در ادامه گفت: ما بر این عقیده بودیم بهترین درمان پیشگیری است پس یکی از بهترین عواملی که از بیماری‌های مختلف پیشگیری خواهد کرد ورزش است لذا در همین خصوص با عنایت دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون محترم بهداشت و دکتر محمد رضا قیوم زاده معاون اجرایی و سایر مدیران تصمیم گرفته شد معاونت بهداشت تیم فوتبالی برای کارکنان تشکیل دهد و با ترویج ورزش برای کارکنان و مردمی که ما را به نگاه بهداشتی‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران رصد می‌کنند الگوی خوبی باشد.

دکتر مزینانی در پایان گفت: ما امیدواریم که با حضور در سایر رشته‌های ورزشی؛ کارکنان معاونت بهداشت با روحیه، نشاط و انگیزه بالا در خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی بهتر به مردم عزیز کشورمان آمادگی داشته باشند.      

اسماعیل استاجی
تهیه کننده

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه