• 26 تیر 1403

پنجمین جلسه هماهنگی توسعه برنامه الگوی سلامت روانی اجتماعی (سراج) در مرکز خدمات جامع سلامت مهرگان برگزار شد

پنجمین جلسه هماهنگی توسعه برنامه الگوی سلامت روانی اجتماعی (سراج) در مرکز خدمات جامع سلامت مهرگان برگزار شد

گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، در سطح مناطق تابعه پنجمین جلسه هماهنگی توسعه برنامه الگوی سلامت روانی اجتماعی (سراج) را برگزار کرد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹  پنجمین جلسه هماهنگی توسعه برنامه الگوی سلامت روانی اجتماعی (سراج) در مرکز خدمات جامع سلامت مهرگان برگزار شد و در این جلسه امکان استفاده از راه‌های ارتباط مجازی، مشاوره‌های تخصصی، پایش از راه دور، پیگیری بیماران، بررسی و کنترل بیماری‌ها مورد بحث گذاشته شد و دکتر فاطمه حاج علی عسگری مدیر انفورماتیک معاونت بهداشت اقدامات عملیاتی در این خصوص را توضیح داد و نحوه انجام  مداخلات و مشاوره‌ها توسط تیم روانشناسی و تخصصی نهایی شد.

در این جلسه دکتر عباس وثوق مشاور معاون بهداشت، دکتر علیرضا شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت و زهرا مرتضوی کارشناس مسئول سلامت روان مرکز بهداشت جنوب و دکتر مظلوم روانپزشک همکار در الگوی سراج و جمعی از روانشناسان مرکز حضور داشتند.

لازم به ذکر است این جلسات در راستای توسعه الگوی سراج در سطح مناطق تابعه معاونت بهداشت و با هماهنگی گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد و هر دو هفته یکبار برگزار می شود.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *