• 26 تیر 1403

پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال 1401

پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال 1401

پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال 1401 دکتر علیرضا اولیائی منش ,

دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه، به مناسبت آغاز سال 1401 پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، متن پیام معاون بهداشت به شرح ذیل است:
(یا مقلب ‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال)
بهار، فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن و مجالی برای حرکت دوباره در خصوص بهتر زیستن و بهتر ساختن و از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، راهی به‌سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست. فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می‌کند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره‌گشایی و همگرایی فرا می‌خواند.
 ضمن حمد و ستایش حضرت احدیت از همه اعضای محترم هیات علمی، مدیران و کارکنان خدوم و پرتلاش و دانشجویان عزیز که در پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونت بهداشت، شبانه‌روز ایثارگرانه تلاش کردند قدردانی می‌کنم.
 اهتمام و همراهی شما بزرگواران در ایام شیوع بیماری کرونا، باعث شد، فرصتی بی‌نظیر برای رشد چشمگیر دانشگاه در عرصه‌ی آموزش‌های غیرحضوری، مجازی و موفقیت‌هایی در زمینه‎های مختلف در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به دست آورد. امیدوارم خداوند متعال در سال جدید با اراده خویش مشکلات شیوع ویروس منحوس کرونا را برطرف کند. امید است که در سال جدید در سایه مجاهدت و تلاش بیش از پیش خانواده بزرگ دانشگاه شاهد باشیم که قله‌های دانش و خدمت رسانی یکی پس از دیگری فتح شوند و برگ‌های زرین دیگری به صفحات تاریخ دانشگاه افزوده شود.
 اینجانب بر خود لازم دانستم آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز را به همه مردم شریف و عزیز کشورم ایران به‌ویژه مدیران، مسئولان و کارکنان بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تهران خصوصا همکاران حوزه بهداشت، تبریک، تهنیت و شادباش عرض کرده و برای همگان سالی توأم باعزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو دارم.
دکتر علیرضا اولیائی منش
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *