• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه با کارشناسان مسئول نوجوانان جوانان و مدارس جنوب، ری و اسلامشهر در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه با کارشناسان مسئول نوجوانان جوانان و مدارس جنوب، ری و اسلامشهر در معاونت بهداشت

معاونت بهداشت جلسه‌ای در خصوص برنامه کشوری «ترویج رفتارهای مناسب درزمینه پیشگیری از مصدومیت عمد و غیر عمد و بهبود رفتارهای مرتبط» برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 3 دی 1398 جلسه‌ای در خصوص برنامه کشوری «ترویج رفتارهای مناسب درزمینه  پیشگیری از مصدومیت عمد و غیر عمد و بهبود رفتارهای مرتبط» برگزار شد، این جلسه با حضور زهرا آقامیری سرپرست گروه نوجوانان، جوانان، مدارس معاونت بهداشت، مرضیه سرابی کارشناسان مسئول مرکز بهداشت جنوب تهران، مهسا ادریسی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و سارا حاصلی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر تشکیل شد.
 همچنین از مهرانگیز سرتیپی زاده کارشناس مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران و مسئول اجرای برنامه کشوری «ترویج رفتارهای مناسب درزمینه پیشگیری از مصدومیت عمد و غیر عمد و بهبود رفتارهای مرتبط» (c4d)، در دانشگاه علوم پزشکی ایران، دعوت‌ شد تا جهت انتقال تجربیات اجرای طرح فوق در جمع مدعوین شرکت کند.
در جلسه فوق آقامیری، ضمن خیرمقدم، گزارشی از مراحل اجرای طرح کشوری «ترویج رفتارهای مناسب درزمینه پیشگیری از مصدومیت عمد و غیر عمد و بهبود رفتارهای مرتبط» (c4d) در قالب اسلاید ارائه داده و همچنین گام‌های اجرای طرح در مدارس منتخب با همفکری کارشناسان مسئول جنوب ری و اسلامشهر تبیین شد.
در ادامه سرتیپی زاده، تجربیات عملی خود در اجرای طرح فوق را بازگو کردند که در رفع ابهامات و بیان چالش‌ها و موانع اجرای کار، جهت اجرای طرح بسیار مفید بود، در این جلسه مقرر شد تا جلسه هماهنگی برون بخش با مدیران سلامت و تندرستی آموزش‌وپرورش شهر و شهرستان‌های تهران و مدیران شبکه هادر این معاونت برگزارشده تا پس‌ازآن جلسات هماهنگی شبکه‌ها با مدیران مدارس منتخب برگزارشده و ادامه گام‌های اجرایی برداشته شود.
خبرنگار و عکاس: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}