• 26 تیر 1403

برگزاری وبینار کشوری با مدیریت اداره سلامت سالمندان وزارت متبوع، و با شرکت مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس و کارشناس مسئول برنامه سلامت سالمندان معاونت بهداشت

برگزاری وبینار کشوری با مدیریت اداره سلامت سالمندان وزارت متبوع، و با شرکت مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس و کارشناس مسئول برنامه سلامت سالمندان معاونت بهداشت

 برگزاری وبینار کشوری با مدیریت اداره سلامت سالمندان وزارت متبوع، و با شرکت مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس و  کارشناس مس

رییس اداره سلامت سالمندان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس توضیحات کاملی در خصوص همه گیری کووید 19 در ایران و جهان و آمار و اطلاعات وزارت بهداشت در این خصوص را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز شنبه 14تیر 99 دکتر نرجس توکلی کیا مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس و قدیری کارشناس مسئول برنامه سلامت سالمندان معاونت بهداشت، در وبینار کشوری با مدیریت اداره سلامت سالمندان وزارت متبوع، با حضور تمام کارشناسان برنامه سلامت سالمندان دانشگاه‌های کشور و مدیران گروه و کارشناسان اداره سالمندان شرکت کردند.

در ابتدای جلسه دکتر محسن شتی رییس اداره سلامت سالمندان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس توضیحات کاملی در مورد همه گیری کووید 19 در ایران و جهان و آمار و اطلاعات وزارت بهداشت در این خصوص را ارائه کرد.

در ادامه در مورد اصول ارائه خدمات گروه سنی سالمندان، شاخص‌های برنامه، برنامه عملیاتی، مراکز نگهداری شبانه روزی و تکمیل چک لیست مربوطه و ....  توسط  دکتر شتی و دکتر زهرا صلبی بیان شد.

در پایان به تمامی سوالات مطرح شده شرکت کنندگان، توسط کارشناسان اداره سلامت سالمندان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس پاسخ داده شد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *