• 26 تیر 1403

جلسه برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری همایش تاک (تکامل ابتدای کودکی)در شهرداری کهریزک

جلسه برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری همایش تاک (تکامل ابتدای کودکی)در شهرداری کهریزک

 جلسه برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری همایش تاک (تکامل ابتدای کودکی)در شهرداری کهریزک

سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری همایش تاک (تکامل ابتدای کودکی) و معرفی و اجرای آن در کهریزک شاهد نسلی پویا و بالنده باشیم و در آینده نزدیک بتوانیم آن را در سطح دانشگاه و کشور گسترش دهیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، به همت گروه جمعیت و سلامت خانواده معاونت بهداشت جلسه همکاری و هماهنگی برگزاری همایش تکامل کودکان روز یکشنبه 11 تیر 1402 در کهریزک با حضور محمدی نماینده شهرداری کهریزک، دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت، شوروزدی نماینده بخشدار کهریزک، شفیعی نماینده اداره آموزش و پرورش کهریزک و تیم اجرایی برنامه تاک در معاونت بهداشت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در فرهنگسرای باقرالعلوم کهریزک برگزار شد.
در ابتدا دکتر توکلی کیا ضمن تشکر و قدردانی از حاضرین در جلسه با توجه به اهمیت برنامه تکامل ابتدای کودکی(تاک) و بر اساس مصوبات جلسه قبل تاکید به استفاده از  فرصت همایش در خصوص معرفی هرچه بهتر برنامه تاک داشتند و خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر ادارات و سازمان‌های مرتبط با این برنامه با معاونت بهداشت شدند.
در ادامه فاطمه شریفی رئیس گروه کودکان و نوزادان معاونت بهداشت، از حاضرین در جلسه درخواست ارایه نظرات و پیشنهادات خود در مورد چگونگی برگزاری همایش کرد که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و برنامه‌ ریزی‌های لازم انجام شد. سپس محمدی نماینده شهرداری کهریزک، تجربیات برگزاری همایش‌های قبلی را مطرح کرد و پیشنهاداتی در خصوص برنامه‌ها داده شد و شوروزدی نماینده بخشدار کهریزک، اهمیت اجرای  این گردهمایی را به عنوان یکی از راهکارهای جوانی جمعیت مطرح کرد.
در پایان دکتر توکلی کیا ضمن تشکر و قدردانی مجدد ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این همایش و معرفی و اجرای آن در کهریزک شاهد نسلی پویا و بالنده باشیم و در آینده نزدیک بتوانیم آن را در سطح دانشگاه و کشور گسترش دهیم.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

 جلسه برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری همایش تاک (تکامل ابتدای کودکی)در شهرداری کهریزک  جلسه برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری همایش تاک (تکامل ابتدای کودکی)در شهرداری کهریزک  جلسه برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری همایش تاک (تکامل ابتدای کودکی)در شهرداری کهریزک

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *