• 26 تیر 1403

جلسه برنامه‌ریزی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سازمان آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران

جلسه برنامه‌ریزی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سازمان آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت در برنامه‌ریزی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 11 خرداد 1400 جلسه برنامه‌ریزی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سازمان آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران با حضور محمد صیدلو مدیرکل سازمان، مرتضی بختیاری معاون ابتدایی، الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت استان تهران، عبدالرضا دژن رییس اداره استثنایی شهرستان‌های استان تهران و نمایندگان معاونت‌های بهداشتی شهید بهشتی و علوم پزشکی ایران تشکیل شد.
در این جلسه چگونگی عملیاتی کردن دستورالعمل سنجش با توجه به همه‌گیری کرونا و توجه به رعایت شیو نامه‌های بهداشتی موردبحث و بررسی قرار گرفت،
 زهرا آقامیری رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت گزارشی از سنجش در سال‌های گذشته و چالش‌ها و مشکلات دانش آموزان کلاس اول در سال قبل که به دلیل همه‌گیری کرونا مورد معاینات پزشکی و ارزیابی‌های مقدماتی قرار نگرفته بودند را ارایه کرد.
وی اظهار داشت که کلاس اولی‌ها جهت یادگیری مهارت‌های خواندن و نوشتن و مهارت‌های زندگی و رشد روانی و اجتماعی نیاز به حضور در گروه همسالان و تعامل با آموزگار دارند و در صورتی این مهم حاصل می‌شود که همگی در راستای مهار کرونا با وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا همراه باشیم.
لازم به ذکر است که همزمان جلسه‌ای در دفتر کفالت اتباع غیر ایرانی در خصوص معاینات دانش آموزان تبعه افغانستان که در ایران سکونت دارند نیز تشکیل شد و کارشناس مسئول واحد، ام‌البنین فیروزآبادی از معاونت بهداشت به همراه معصومه ادریسی کارشناس مسئول شبکه شهرستان ری در آن جلسه حضور داشتند و نقطه نظرات ابلاغی از اداره مدارس وزارت متبوع را در خصوص چگونگی انجام کار ارایه دادند.
در جلسه مراقبت از اتباع لیست دفاتر کفالت تحت پوشش جهت برنامه‌ریزی دریافت شد؛ و مصوب شد بعد از صدور مجوز وزارت متبوع اقدامات ضروری انجام شود.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *