• 26 تیر 1403

پیام تبریک معاون بهداشت، به مناسب آغاز سال نو و ماه پر از خیر و برکت رمضان

پیام تبریک معاون بهداشت، به مناسب آغاز سال نو و ماه پر از خیر و برکت رمضان

 پیام تبریک معاون بهداشت، به مناسب آغاز سال نو و ماه پر از خیر و برکت رمضان

دکتر اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در آستانه ورود به سال نو و ماه پر از خیر و برکت رمضان، پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، متن پیام دکتر علیرضا اولیائی منش به مناسب آغاز سال نو و ماه پر از خیر و برکت رمضان به شرح ذیل است:

«بسم رب الخالق الربیع»
«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

به نام او که زمین را مدور آفرید و فصل‌ها را پدید آورد و در گردش هر فصل، حکمتی قرار داد و بر هر حکمتی، هزاران پند برای آدمی آورد.
شاید یکی از والاترین حکمت‌ها و پندهایی که خداوند در گردش فصل‌های سال قرار داده، این باشد که هر چه دنیوی و متعلق به دنیا بوده در گذر است و هیچ چیزی به جز وجه پروردگار ماندگار نمی‌باشد و به آنچه ماندنی نیست، نباید دل ببندیم.
اینجانب در آستانه ورود به سال نو و ماه پر از خیر و برکت رمضان، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، بر خود لازم می‌دانم که از تلاش‌های دلسوزانه و همت بلند مدیران، کارشناسان و همه همکاران معاونت بهداشت و شبکه‌های تابعه در همه رده‌ها، تشکر و قدردانی نمایم و امیدوارم در سال 1402 شاهد موفقیت‌های روزافزون معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین بهروزی و سلامت تمامی عزیزان و خانواده هایشان باشیم.
خداوند در سال نو فرد فرد شما و خانواده‌های گرامیتان را در پناه خویش حفظ نماید.
دکتر علیرضا اولیائی منش
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *