معاونت بهداشت

معاونت بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

25 مهر 1403 چهارشنبه

متن دلخواه

  • تاریخ انتشار : 1403/07/18 - 15:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری بیست و هشتمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

دکتر ناصری سرپرست معاون فنی معاونت بهداشت در بیست و هشتمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت در قسمتی از مطالب خود گفت: با توجه به بحث اجتماعی شدن حوزه سلامت و تاکید بر مردمی‌سازی برنامه جوانی جمعیت حمایت خیرین در زمینه رفع چالش‌های مالی در معاونت بهداشت می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

برگزاری بیست و هشتمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، بیست و هشتمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت، روز چهارشنبه 18 مهر 1403 با حضور دکتر مهرزاد ناصری سرپرست معاون فنی معاونت بهداشت، اعضای دبیرخانه کمیته بهداشت، کارشناسان مسئول و کارشناسان گروه‌های معاونت بهداشت و شبکه‌های بهداشت و درمان، کارشناسان ستادی برنامه جوانی جمعیت و مادران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های اسلامشهر، ری و مرکز بهداشت جنوب تهران، در سالن غدیر این معاونت تشکیل شد.

در ابتدا دکتر ناصری، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور اعضا بر همسو شدن تمامی برنامه‌ها با سیاست‌های برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی وزارت بهداشت تاکید داشت.
وی در ادامه اظهار داشت با توجه به بحث اجتماعی شدن حوزه سلامت و تاکید بر مردمی‌سازی برنامه جوانی جمعیت حمایت خیرین در زمینه رفع چالش‌های مالی در معاونت بهداشت می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

سپس بهناز یعقوبی، کارشناس جوانی جمعیت معاونت بهداشت به بررسی مصوبات اجرا نشده در شش ماه اول سال 1402 پرداخت.

در ادامه رؤسا و مدیران و کارشناس مسئولان واحد‌های معاونت بهداشت و شبکه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص رفع مشکلات و اجرای با کیفیت مصوبات طرح شده بیان کردند.
برنامه‌ریزی در خصوص فعال کردن گروه‌های جهادی و مردمی مانند گروه نهضت مادری، رابطین سلامت و سفیران سلامت، ادامه فعالیت‌ها در خصوص احصاء شکاف پژوهشی در 5 حیطه ازدواج، فرزندآوری، پیشگیری از سقط جنین، مدیریت درمان ناباروری، اصلاحات مورد نیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی تهران و اجرای دستورالعمل تقویت ساختار برنامه جوانی جمعیت همچنین اجرای ماده 20 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر تشویقی مالی کارکنان صاحب فرزند شده و ازدواج کرده از جمله مواردی بود که در جلسه بحث و گفتگو شد.

در پایان با جمع بندی و بررسی پیشنهادات اعضا حاضر در کمیته مصوباتی برای اجرا به تصویب رسید.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,معاونت,مدیریت,اخبار معاونت,معاون فنی,مدیریت جوانی جمعیت و سلامت خانواده,اخبار مدیریت جوانی جمعیت و سلامت خانواده
  • کد خبر : 280857
اسماعیل استاجی
تهیه کننده

اسماعیل استاجی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه