متن دلخواه

اهدا شیر مادر نجات جان نوزاد نارس

شیر مادر بهترین تغذیه برای نوزادان

به همت گروه مدیریت جوانی جمعیت و سلامت خانواده و واحد امور دارویی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، کپسول مکمل کلسیم، ظروف مخصوص جمع آوری شیر مادر و لیوان "دارای رمزینه معرفی بانک شیرمادر و لینک گروه مادران اهداکننده شیر مادر" برای مادران عزیز اهدا کننده شیر تهیه شده است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، در راستای اجرای ماده 50 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با هدف کاهش مرگ و میر نوزادان نارس، به همت مدیریت جوانی جمعیت و سلامت خانواده و واحد امور دارویی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در شهریور ماه 1403کپسول مکمل کلسیم، ظروف مخصوص جمع آوری شیر مادر و لیوان "دارای رمزینه معرفی بانک شیرمادر و لینک گروه مادران اهداکننده شیر مادر"  برای مادران عزیز اهدا کننده شیر  تهیه شده است. 
بهترین تغذیه برای نوزادان، شیر مادر است و این موضوع بخصوص برای نوزادانی که زودتر از موعد طبیعی به دنیا می‌آیند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مادرانی که شیر خوار زیر یکسال دارند، می‌توانند شیر بیش از نیاز فرزندشان را به بانک شیر اهدا کنند.
مداخلات بسیاری برای فرهنگ سازی و ترغیب مادران برای اهدا شیر مادر به بانک شیر بیمارستان ولیعصر(عج) انجام شده است، در ادامه این فعالیت‌ها معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران مکمل کلسیم، ظروف مخصوص جمع آوری شیر مادر و لیوان "دارای رمزینه معرفی بانک شیرمادر و لینک گروه مادران اهداکننده در پیام رسان  بله در فضای مجازی"، تهیه نموده است که توسط مراقبین سلامت به مادران اهدا کننده عزیز در شبکه‌های بهداشت و درمان ری و اسلامشهر تقدیم می‌شود.  

 

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *