متن دلخواه

جلسه آموزشی و هماهنگی اجرای برنامه محله‌های ارتقادهندۀ سلامت در سطح محیطی با همکاری شهرداری منطقه 20 و معاونت بهداشت

جلسه آموزشی و هماهنگی اجرای برنامه محله‌های ارتقادهندۀ سلامت در سطح محیطی با همکاری شهرداری منطقه 20 و معاونت بهداشت

گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری جلسه آموزشی و هماهنگی اجرای برنامه محله‌های ارتقادهندۀ سلامت در سطح محیطی در منطقه علایین با تمرکز بر محله‌های شهرک گلستان ارغوان و مفتح را با همکاری شهرداری منطقه 20 برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، فاطمه رحیمی، کارشناس واحد آموزش بهداشت و ارتقا سلامت این معاونت گفت: جلسه آموزشی و هماهنگی اجرای برنامه محله‌های ارتقادهندۀ سلامت در سطح محیطی در منطقه علایین با تمرکز بر محله‌های شهرک گلستان ارغوان و مفتح با همکاری شهرداری منطقه 20 در ساختمان معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری با حضور رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه، شهردار ناحیه 6 مدیر اداره کاهش آسیب‌های اجتماعی، نمایندگان قرارگاه تحول استانداری تهران، مدیر محله، مسوول خانه سلامت، دبیران کانون‌های محلات، مسوولین و معتمدین محلی و نمایندگان مردم، سرپرست و کارشناسان مرکز خدمات جامع سلامت، نماینده نهضت مادری برگزار شد.

وی در ادامه افزود: دکتر نجمه الملوک امینی رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت، ضمن توضیح اهداف برنامه محله‌های ارتقاء دهنده سلامت به اهمیت برنامه‌ریزی مداخلات با توجه به اصول مشارکت اجتماعی اشاره کرد و از مدعووین دعوت به همکاری کرد. در ادامه دکتر اثنی عشری، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقا سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به معرفی مرکز خدمات جامع سلامت علایین و خدمات آن پرداخت و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در خصوص این برنامه را ارائه داد.

سپس دکتر فاطمه رحیمی کارشناس واحد آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه، درباره ساختار محله ارتقاء دهنده و کانون سلامت، مراحل عملی برای اجرای برنامه توضیحاتی را ارائه کرد.

در این جلسه مدعووین درباره مشکلاتی که در شهرک گلستان وجود دارد و سلامت مردم را تهدید می‌کند صحبت و درباره آن چاره جویی کردند. همچنین نماینده گان قرارگاه تحول در استانداری تهران با ذکر اولویت برنامه محله‌های ارتقاء دهنده سلامت در سطح استانداری، خواستار تشکیل جلسات به صورت منظم و پیگیری مصوبات شدند و حمایت همه جانبه خود را از اجرای این برنامه اعلام کردند.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *