• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه بهبود اجرای برنامه رشد و تکامل کودکان در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جلسه بهبود اجرای برنامه رشد و تکامل کودکان در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری بهبود اجرای برنامه رشد و تکامل کودکان در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون فنی حوزه بهداشت، همکاری و پشتیبانی همه معاونت‌ها در خصوص نیل به اهداف اجرای برنامه رشد و تکامل کودکان را با اهمیت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، در ادامه جلسات مستمر به منظور بهبود اجرای برنامه رشد و تکامل کودکان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز دوشنبه 27 شهریور 1402 نشستی با حضور نمایندگان معاونت‌های درمان، مدیریت نیروی انسانی و توسعه منابع، تحقیقات و فناوری، دانشکده توانبخشی، مرکز طبی کودکان، مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده، مشاور معاون بهداشت در حوزه رشد و تکامل کودکان و معاون فنی معاونت بهداشت، در سالن مدافعان سلامت این معاونت برگزار شد.
هدف از برگزاری این جلسه بررسی اقدامات انجام شده در راستای اجرای مصوبات جلسه 29 مرداد در حضور رئیس دانشگاه بود.
دکتر سعید تاملی معاون فنی حوزه بهداشت، ضمن یاد آوری اهمیت اجرای برنامه رشد و تکامل کودکان، ضرورت همکاری و پشتیبانی همه معاونت‌ها را در خصوص نیل به اهداف بیان کرد.
در ادامه بندهای مصوبات جلسه قبل، بررسی و مقرر شد ذینفعان در خصوص اجرای دقیق موارد مذکور با مسئول پشتیبانی و اجرای تعیین شده مذاکره و گزارش نتایج به دست آمده را به حوزه بهداشت ارسال کنند.
همچنین دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت، خواستار معرفی نماینده تام الاختیار معاونت‌ها در خصوص اجرا و پیگیری مصوبات شد.
نمایندگان مراکز جامع تکامل مرکز طبی(دکتر برکاتی) و ضیائیان(دکتر طاهری) نیز خواستار حمایت معاونت درمان و توسعه منابع در خصوص کاهش چالش‌های موجود شدند.
دکتر سید حامد برکاتی مشاور معاون بهداشت در حوزه رشد و تکامل کودک، نیز با اشاره به اهمیت مستند سازی از نماینده حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه درخواست ایجاد بستر مناسب پژوهشی را عنوان کرد.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *