• 26 تیر 1403

برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

معاون فنی معاونت بهداشت: برنامه مبتنی بر نیازسنجی و مشکلات مردم، ایده آل است و برنامه‌ریزی‌ها نباید صرفا بر اساس نظرات کارشناسی باشد و باید نیازها و مشکلات مردم هم شناسایی شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت روز چهارشنبه 29 تیر 1401 با حضور دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت، دکتر نجمه الملوک امینی رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت، مدیران گروه‌ها و کارشناس مسوولان واحد‌های ستادی معاونت در سالن مدافعان سلامت برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر تاملی گفت: برنامه مبتنی بر نیازسنجی و مشکلات مردم، ایده آل است و برنامه‌ریزی‌ها نباید صرفا بر اساس نظرات کارشناسی باشد و باید نیازها و مشکلات مردم هم شناسایی شوند. همچنین به اهمیت ارایه خدمات غیر حضوری به جمعیت تحت پوشش از طریق نرم افزار کاربردی اشاره کرد.  
دکتر امینی در مورد دستورالعمل برنامه نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت، شناسایی نیازها  و نحوه‌ی اجرای مداخلات آن، توضیحاتی را ارایه داد و اهمیت کمیته تولید رسانه و اعلام الویت‌های آموزشی گروه‌ها و واحد‌های ستادی در این برنامه را یادآور شد. وی همچنین در مورد تفاهم‌نامه دانشگاه با کانون پرورش کودکان و نوجوانان و استفاده از ظرفیت کانون در آموزش مفاهیم سلامت به کودکان و نوجوانان توضیحاتی را بیان کرد .
در ادامه مدیران و کارشناسان به بحث و تبادل نظر در مورد موارد ذکر شده پرداختند و مقرر شد جلسات آینده مطابق با جدول زمانبندی برنامه برگزار شود.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت برگزاری جلسه کارگروه فنی نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *