• 27 تیر 1403

برگزاری کمیته شنبه‌های نیکوکاری در معاونت بهداشت

برگزاری کمیته شنبه‌های نیکوکاری در معاونت بهداشت

برگزاری کمیته شنبه‌های نیکوکاری در معاونت بهداشت

معاون بهداشت دانشگاه تهران: اثرات مثبت شنبه‌های نیکوکاری ایجاد حس مسئولیت اجتماعی و آشنایی با مناطق محروم در بین مسئولین دانشگاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز دوشنبه 3 مهر 1402 کمیته شنبه‌های نیکوکاری با هدف ایجاد هماهنگی سایر معاونت‌های دانشگاه در خصوص رفع مشکلات نیازمندان شناسایی شده در حوزه درمان و آسیب‌های اجتماعی در سالن غدیر این معاونت برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علیرضا اولیایی منش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن تشکر از اجرای خوب و اثرات مثبت این برنامه ایجاد حس مسئولیت اجتماعی و آشنایی با مناطق محروم در بین مسئولین دانشگاه نام برد.
در ادامه آرزو چراغی دبیر اجرایی این برنامه با ارائه گزارشی از روند اجرایی برنامه تاکنون گفت: تا به حال ۷ هفته بازدید از مناطق محروم شهرستان‌های ری اسلامشهر و جنوب تهران داشته‌ایم که حدود ۵۰ خانوار نیازمند مورد بازدید و ویزیت پزشکی قرار گرفتند و با کمک خیرین تحویل سبد غذایی و لوازم تحریر و پیگیری امور درمانی آنها برای این خانواده انجام گرفت است.
در ادامه دکتر عباس وثوق مقدم رئیس دبیرخانه سلامت امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، خواستار اجرای این برنامه در قالب برنامه دبیرخانه سلامت امنیت غذایی اجتماعی و سامان شد.
در پایان هر یک از اعضای کمیته پیشنهادات خود را در خصوص اجرای بهتر برنامه ارائه کرد.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *