• 26 تیر 1403

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی با آموزش‌وپرورش شهر تهران در خصوص واکسیناسیون معلمان و کادر آموزشی مدارس

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی با آموزش‌وپرورش شهر تهران در خصوص واکسیناسیون معلمان و کادر آموزشی مدارس

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت

رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت، در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی با آموزش‌وپرورش شهر تهران در خصوص واکسیناسیون معلمان و کادر آموزشی مدارس شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز دوشنبه 28 تیر 1400 جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی با آموزش‌وپرورش شهر تهران به‌صورت مجازی در خصوص واکسیناسیون معلمان و کادر آموزشی مدارس، با حضور حسن محمدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت، منصور سیف رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش‌وپرورش شهر تهران، زهرا آقا میری رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت، دکتر کامبیز نعمتی و مهرانگیز سرتیپی زاده روسای گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران، برگزار شد.
در این جلسه مصوب شد که آمار آموزگاران واجد دریافت واکسن و مکان‌های مناسب و عوامل کمک‌کننده مانند ثبات و... در خصوص برنامه‌ریزی به معاونت‌ها اعلام شود. همچنین با توجه به نامه معاون بهداشت وزارت متبوع به وزارت آموزش‌وپرورش در خصوص واکسیناسیون معلمان از اداره سلامت نوجوانان جوانان و مدارس وزارتخانه در این خصوص استعلام به عمل آید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *