• 28 تیر 1403

جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

کارشناسان مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

جلسه هماهنگی با کارشناسان مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه‌های تحت پوشش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه هماهنگی برنامه‌ های گروه آموزش و ارتقا سلامت روز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۰ با شرکت دکتر نجمه الملوک امینی رییس گروه و کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت، کارشناسان مسئول واحد آموزش و ارتقا سلامت شهرستان‌ های ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران در سالن غدیر معاونت بهداشت برگزار شد.
  در ابتدا دکتر امینی در مورد برنامه‌ های جاری توضیحاتی را بیان کرد و همکاران شبکه‌ ها در مورد وضعیت موجود هر منطقه گزارش‌ هایی را ارائه دادند. سپس دکتر امینی برنامه‌ی ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی را معرفی و در مورد تعیین ساختار و توانمندسازی خانه‌ های مشارکت توضیح داد.
  در ادامه گزارش تحلیلی در مورد پنل اطلاعاتی و آمار، آموزش گروه‌ های خودیار، برنامه خودمراقبتی سازمانی و اجتماعی، آموزش مجازی، برنامه رابطین بهداشت، سامانه شهاب و برنامه دانشجویی توسط کارشناسان مربوطه ارائه و بحث و تبادل‌ نظر انجام شد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

کارشناسان مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت کارشناسان مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت کارشناسان مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت کارشناسان مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *