• 15 مهر 1403

برگزاری جلسه‌ی هماهنگی گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت، با مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به منظور معرفی سامانه شهاب

  • تاریخ انتشار : 1401/11/16 - 14:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 203
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه‌ی هماهنگی گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت، با مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به منظور معرفی سامانه شهاب

مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت، برلزوم حمایت وزارت آموزش و پرورش در معرفی سامانه شهاب (شبکه هوشمند آموزش بهداشت) به دانش آموزان به منظور عضویت حداکثری تاکید کرد.

برگزاری جلسه‌ی هماهنگی گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت،  با مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، با هماهنگی گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت، جلسه هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش با هدف معرفی سامانه شهاب به سفیران سلامت دانش آموز روز یکشنبه  16 بهمن 1401  تشکیل شد. جلسه با حضور دکتر اعظم گودرزی مدیر کل و کارشناسان دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، دکتر نجمه الملوک امینی مدیر و فرزانه فرد کارشناس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد.
 در ابتدا جلسه طرفین به معرفی بسترهای موجود خود برای آموزش از راه دور دانش آموزان، اولیا و مربیان پرداخته و پس از آن در مورد همکاری دو طرف با هدف هر چه پربارتر کردن فضاهای موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 دکتر امینی پس از معرفی کامل سامانه شهاب و تاثیر آن در ارتقای سواد سلامت سفیران سلامت دانش آموز به لزوم حمایت وزارت آموزش و پرورش در معرفی (شبکه هوشمند آموزش بهداشت) به دانش آموزان به منظور عضویت حداکثری تاکید کرد.
همچنین در زمینه تولید محتوای مورد نیاز دانش آموزان و سایر گروه‌های هدف، مقرر شد با هماهنگی رییس گروه محترم سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس همکاری لازم انجام شود.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار مهم
  • کد خبر : 225782
اسماعیل استاجی
Author

اسماعیل استاجی

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *