• 26 تیر 1403

برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت

به همت واحد مدیریت سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت، جلسه برنامه سلامت سالمندان برگزار و تاکید شد ارتقا پوشش کامل خدمات در اولویت برنامه سلامت سالمندان است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 12 آذر 1401 جلسه‌ای در خصوص برنامه سلامت سالمندان با حضور کارشناس مسئول برنامه سلامت سالمندان معاونت و کارشناسان ستادی شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، ری و مرکز بهداشت جنوب تهران، در سالن غدیر معاونت برگزار شد.
در این جلسه با توجه به انتظارات اداره سلامت سالمندان وزارت متبوع از همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، کارشناسان در خصوص اهمیت ارایه «بسته خدمتی کامل به سالمندان» مطالبی را بیان کردند. همچنین تاکید شد ارتقا پوشش کامل خدمات در اولویت برنامه سلامت سالمندان است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
در ادامه جلسه، در راستای بهبود اجرای برنامه‌های «برنامه مراقبت‌های ادغام یافته سالمندان »، «برنامه بهبود شیوه زندگی سالم در دوران سالمندی» و «شناسایی و طبقه بندی سالمندان از نظر خطرپذیری» و حمایت از سالمندان بسیار پر خطر و فرم‌های جدید برنامه‌های مذکور توضیحاتی ارایه شد.
در پایان پس از بررسی چک لیست‌های جدید پایش برنامه سالمندان به سوالات حاضرین جلسه پاسخ داده شد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت برگزاری جلسه در خصوص برنامه سلامت سالمندان«بسته خدمتی کامل به سالمندان» در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *