• 26 تیر 1403

برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت

برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت

دکتر نرجس توکلی کیا، همکاری بین بخشی با ادارات و سازمان‌ها و همچنین شرکت در جلسات قرارگاه جمعیت فرمانداری را یکی از مهمترین اقدامات در پیشبرد اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، به منظور هماهنگی تشکیل قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت و انجام اقدامات و برنامه عملیاتی در شبکه‌های بهداشت و درمان و مرکز بهداشت تحت پوشش، نشستی با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری روز سه شنبه 31 خرداد 1401در معاونت بهداشت برگزار شد.
در ابتدا دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده بر ضرورت تسریع در عملیاتی شدن مفاد قانون تاکید کرد و برگزاری منظم جلسات کمیته‌ها را از اهم برنامه‌های شبکه‌های تابعه معاونت بهداشت دانشگاه بیان کرد. ایشان در ادامه، ساختار، شرح وظایف و انتظارات از تشکیل جلسات مذکور و مهمتر از آن اقدام عملیاتی در راستای قانون را بیان کرد و همکاری بین بخشی با ادارات و سازمان‌ها و همچنین شرکت در جلسات قرارگاه جمعیت فرمانداری را یکی از مهمترین اقدامات در پیشبرد اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست. دکتر توکلی کیا عنوان کرد عملکرد کمیته‌ها توسط کمیته رصد و پایش قرارگاه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
لیلی مراد پور کارشناس مسئول برنامه سلامت جمعیت و باروری معاونت بهداشت، نیز در خصوص لزوم آگاهی و تسلط ارایه دهندگان خدمت بر مفاد قانون و نکات اجرایی مطابق دستورالعمل‌ها توضیحاتی را بیان کرد و یادآور شد گزارش دهی کامل و به موقع عملکرد‌ها از وظایف مهم دبیر جلسات است. در ادامه جلسه در خصوص سایر فعالیت‌های در حال اجرای برنامه سلامت جمعیت و باروری مباحثی مطرح شد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر با کارشناس مسئولان سلامت خانواده و کارشناسان سلامت جمعیت و باروری در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *