• 26 تیر 1403

برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص اجرای بهتر مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص اجرای بهتر مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص اجرای بهتر مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ت

معاون فنی معاونت بهداشت، ضمن تشکر از زحمات همکاران در کسب رتبه دوم کشوری قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه گفت: خبر خوش این‌است که با افتتاح دو مرکز آموزش‌های هنگام ازدواج آزادگان و کهریزک آماده ارائه خدمات به زوجین مناطق تحت پوشش دانشگاه هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 15 آذر1401 جلسه هم‌اندیشی دبیرخانه جوانی جمعیت با حجت الاسلام والمسلمین ابوالفتح غفاری معاون دفتر مقام معظم رهبری و فاطمه فرخی فر مسئول واحد خواهران برگزار شد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین ابوالفتح غفاری معاون مقام معظم نهاد رهبری گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران در بحث آموزش‌های حین ازدواج به تمامی زوجین اعم از دانشجو و غیر دانشجو نسبت به سایر دانشگاه‌ها در بهترین شرایط قرار دارد.
ایشان در ادامه گفت: در حال حاضر بزرگترین چالش در خصوص پایین بودن حق الزحمه مربیان بین‌بخشی است که با شناسایی ظرفیت‌های موجود و مدیریت صحیح و هماهنگی به موقع می‌توان با صرف کمترین هزینه، رسیدن به اهداف را تسهیل کنیم. همچنین وی تاکید داشت با برگزاری جلسات مستمر با صاحبان نظر در این حوزه و تعیین فرآیند‌های مناسب می‌توان در افزایش تعداد مربیان متخصص و مجرب و افزایش عملکرد مطلوب در این زمینه موثر بود.
دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت، ضمن تشکر از زحمات همکاران در کسب رتبه دوم کشوری قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه گفت: تا رسیدن به هدف نهایی مسیر طولانی در پیش است و باید تلاش بیشتری داشته باشیم. ایشان برگزاری جلسات قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه را فرصت مناسبی دانست و گفت: حضور فعال و حمایت روئسا و معاونین در این جلسات و بیان چالش‌ها‌ی پیش رو در اجرای برنامه‌ها و طرح پیشنهادات همچنین حمایت طلبی از سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌توان از منابع موجود در دانشگاه و خارج از دانشگاه، کمک گرفت.
وی در ادامه گفت: خبر خوش این‌است که با افتتاح دو مرکز آموزش‌های هنگام ازدواج آزادگان و کهریزک  آماده ارائه خدمات به زوجین مناطق تحت پوشش دانشگاه هستیم، و امیدواریم در صورت فراهم شدن شرایط بیشتر بتوانیم مرکز جدید دیگری در منطقه قیامدشت، تاسیس کنیم.
دکتر نرجس توکلی‌کیا سرپرست واحد مدیریت سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت، ضمن تشکر از فعالیت‌های ارزنده همکاران مقام معظم نهاد رهبری شرح مختصری از ساختار قرارگاه جوانی جمعیت و وضعیت موجود بیان کرد و گفت: در راستای اجرایی سازی ماده 35 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (پیرامون وجوه مثبت ازدواج و فرزند‌آوری) تغییر نگرش و اقناع سازی نخبگان دانشگاه، اساتید هیات علمی و دانشجویان می‌تواند از جمله فعالیت‌های موثر در پیشبرد اهداف باشد.
در ادامه سایر کارشناسان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و مصوباتی برای اجرا طرح و به تایید اعضا رسید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص اجرای بهتر مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ت برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص اجرای بهتر مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ت برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص اجرای بهتر مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ت برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص اجرای بهتر مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *