• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه گروه آموزش و ارتقای سلامت با حضور معاون بهداشت

برگزاری جلسه گروه آموزش و ارتقای سلامت با حضور معاون بهداشت

برگزاری جلسه گروه آموزش و ارتقاء سلامت با حضور معاون بهداشت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در جلسه گروه آموزش و ارتقاء سلامت کارشناسان مسئول آموزش و ارتقای سلامت ستادی و شبکه‌های تابعه شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 23 مهر 1401 جلسه گروه آموزش و ارتقای سلامت با حضور دکتر علیرضا اولیائی‌منش معاون بهداشت و دکتر سعید تاملی معاون فنی برگزار شد. در این جلسه کارشناسان ستادی و کارشناسان مسئول آموزش و ارتقای سلامت ستاد شهرستان‌های ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران، نیز حضور داشتند.
در ابتدا دکتر نجمه الملوک امینی برنامه‌های گروه را توضیح داد و وضعیت موجود را  بیان کرد.
 سپس نقاط قوت و چالش‌های برنامه‌ها با مشارکت همه حاضران در جلسه بررسی شد و در پایان معاون بهداشت و معاون فنی راهکارهایی را برای ارتقای برنامه مطرح و جمع بندی کردند.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری جلسه گروه آموزش و ارتقاء سلامت با حضور معاون بهداشت برگزاری جلسه گروه آموزش و ارتقاء سلامت با حضور معاون بهداشت برگزاری جلسه گروه آموزش و ارتقاء سلامت با حضور معاون بهداشت برگزاری جلسه گروه آموزش و ارتقاء سلامت با حضور معاون بهداشت برگزاری جلسه گروه آموزش و ارتقاء سلامت با حضور معاون بهداشت برگزاری جلسه گروه آموزش و ارتقاء سلامت با حضور معاون بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *