• 26 تیر 1403

برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

معاون اجرایی معاونت بهداشت: مطالبه گری همه مصوبات در قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه تا حصول نتیجه یکی از وظایف اصلی دبیر خانه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 1بهمن 1401 سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت با حضور اعضای کمیته در سالن مدافعان سلامت معاونت برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر‌ محمد رضا قیوم زاده معاون اجرایی معاونت بهداشت ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: مطالبه گری همه مصوبات در قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه تا حصول نتیجه یکی از وظایف اصلی دبیر خانه است و پیشنهادات مرتبط با اجرای قانون در حوزه معاونت بهداشت به منظور اخذ نظر نهایی در قرارگاه جوانی جمعیت طرح می‌شود.
 در ادامه دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه مدیریت سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت، در جلسه؛ از هماهنگی و همکاری اعضا کمیته جوانی جمعیت معاونت بهداشت در ارسال گزارش پیشرفت برنامه‌ها در راستای جوانی جمعیت تشکر کرد و گفت: جمع آوری و حفظ اطلاعات یکی از مهمترین ابزارهای موجود برای مدیریت دانش است و تا کنون توانسته‌ایم با استفاده از این ابزار در ارائه گزارشات به وزارت بهداشت،استانداری، سازمان بازرسی موفق عمل کنیم.
بهناز یعقوبی کارشناس جوانی جمعیت شرح مختصری از وظایف کمیته بهداشت را بیان کرد و همکاران پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کردند.
دکتر عباس وثوق رئیس دبیر خانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه  بر جمع آوری سوالات پژوهشی مرتبط با جوانی جمعیت توسط دبیرخانه  تاکید داشت.
دکتر علی نیک فرجام مدیر گروه تخصصی پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها با اشاره به اهمیت تعالی سلامت تاکید داشت پیشگیری از ویروس پایپلوما‌ی انسانی که موجب طیفی از سرطان‌ها و دیگر علائم بالینی در زنان و مردان همچنین سرطان دهانه رحم است، یکی از مهمترین فعالیت‌ها در راستای جوانی جمعیت می‌تواند باشد.
دکتر عباس مزینانی سرپرست گروه سلامت روانی و اجتماعی در خصوص استمرار حمایت‌های خیرین جهت زوج های با مشکل مالی احصا شده و دارای شرایط صحبت کرد و گفت استفاده از ظرفیت حمایت‌های خیرین و جلب مشارکت‌های مردمی می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات کمک کننده باشد.
در ادامه مصوبات جلسه قبل توسط بهناز یعقوبی کارشناس جمعیت ارائه شد و جلسه با جمع بندی نظرات و پیشنهادات توسط همه اعضا به اتمام رسید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *