• 27 تیر 1403

برگزاری نهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری نهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

برگزاری نهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت

دکتر توکلی کیا، تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا هر چه سریعتر وارد مرحله اقدام و عمل شویم، پایش و ارزشیابی و بررسی خروجی شاخص‌های مورد انتظار در معاونت بهداشت و سایر معاونت‌ها باید در اولویت کار‌ها قرار داده شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز چهارشنبه 23 شهریور 1401 نهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت با حضور اعضای کمیته در سالن مدافعان سلامت معاونت برگزار شد.
دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت، در ابتدا در خصوص مسئولیت مهمی که بر عهده معاونت بهداشت به عنوان دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه است، از جمله: (شرکت در جلسات استانداری و قرارگاه دانشگاه و کمیته‌های معاونت بهداشت و جلسات پیگیری کارهای دبیر‌خانه و همه جلسات و ساب کمیته‌های مرتبط و ...) مطالبی را بیان کرد و از همه کارشناسانی که از ابتدا تا کنون به خوبی توانستند در پیشبرد اهداف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نقش بسازایی داشته باشند تشکر و قدر دانی کرد. ایشان تاکید داشت، جلسات کمیته‌های بهداشت باید جلسات تصمیم گیری باشد نه تصمیم‌سازی، جلسات تصمیم سازی باید در ساب کمیته‌ها اجرا شود.
دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت نیز ضمن تشکر و خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گفت: با عنایت خداوند، تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا هر چه سریعتر وارد مرحله اقدام و عمل شویم. و با توجه به اینکه به پایان شهریور نزدیک می‌شویم، پایش و ارزشیابی و بررسی خروجی شاخص‌های مورد انتظار در معاونت بهداشت و سایر معاونت‌ها باید در اولویت کار‌ها قرار داده شود.
در ادامه مصوبات جلسه قبل توسط بهناز یعقوبی کارشناس جمعیت مطرح شد و هریک از واحد‌های مسئول، اقدامات انجام شده راشرح دادند.
مطابق با دستور جلسه پروین جانانی مسئول واحد حوادث بلایا و پدافند غیر عامل و خانم قدیر زاده کارشناس برنامه سلامت روانی و اجتماعی به شرح اقدامات انجام شده در راستای برنامه عملیاتی جوانی جمعیت پرداختند.
در طول جلسه پیشنهاداتی در خصوص اجرای بهتر قوانین مطرح شد و مصوباتی برای طرح، اجرا و پیگیری در جلسات آینده به تایید اعضا رسید.
در پایان دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت با جمع بندی مطالب، دستور جلسه و زمان برگزاری جلسه بعد را اعلام کرد.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *