• 26 تیر 1403

برگزاری هفدمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری هفدمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری هفدمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون فنی بهداشت در هفدمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت به لزوم تعیین تعداد مکمل‌های مورد نیاز گروه‌های سنی و ارتباط با خیرین در خصوص بهره‌مندی از کمک‌های مالی ایشان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 20 تیر سال 1402، هفدمین کمیته بهداشت جوانی جمعیت با حضور اعضای کمیته، کارشناس مسئولان و کارشناسان برنامه جوانی جمعیت شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، ری و مرکز بهداشت جنوب تهران در سالن مدافعان سلامت معاونت بهداشت برگزار شد.

در ابتدا دکتر سعید تاملی معاون فنی بهداشت با توجه به مصوبات جلسه شانزدهم خواستار ارسال هرچه سریعتر وضعیت موجود‌، چالش‌ها و مشکلات درخصوص انجام پیگیری‌های تلفنی مراقبین سلامت و ارائه راهکارهای مناسب شد. همچنین به لزوم تعیین تعداد مکمل‌های مورد نیاز گروه‌های سنی و ارتباط با خیرین در خصوص بهره‌مندی از کمک‌های مالی ایشان تاکید کرد.

 در ادامه دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت خانواده و جمعیت ضمن خیر مقدم و تشکر از تمامی مدعوین در خصوص  همکاری در اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت، به بررسی مصوبات جلسه گذشته پرداخت و خواستار بیان اقدامات انجام شده مرتبط با هر مصوبه، از مسئول واحد مربوطه شد. وی همچنین اهمیت ثبت مستندات مورد نیاز در کارنامه ملی و ارائه به وزارت متبوع را متذکر شد.

بهناز یعقوبی کارشناس جوانی جمعیت ضمن اشاره به موضوعات مطروحه در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: پیگیری نقاط ضعف و انجام پایش و ارزشیابی توسط کمیته رصد و پایش بسیار حائز اهمیت است وی در ادامه افزود: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و محتواهای مرتبط با برنامه جمعیت تایید شده توسط وزارت بهداشت در سایت معاونت بهداشت و تمامی اخبار مرتبط با فعالیت‌های این حوزه در صفحه بنیادین دانشگاه قرار گرفته است.

در ادامه پروین جانانی مسئول حوادث و بلایا و پدافند غیر عامل در ارتباط با ماده 65 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ارتباط با پدافند غیر عامل و مخاطرات زیست محیطی موثر در بروز ناباروری پیشنهاداتی مانند: تشکیل کمیته علمی کشوری، تهیه پروژه‌های علمی در سطح ملی و دانشگاهی و همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی ارائه کرد.

گالری عکس مرتبط به این جلسه را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

اسماعیل استاجی
تهیه کننده:

{اسماعیل استاجی}

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *